مديركل تبليغات اسلامی استان زنجان گفت:دفاع مقدس تا غلبه فرهنگ دينی به فرهنگ آمريكايی ادامه دارد.

دفاع مقدس تا غلبه فرهنگ دينی به فرهنگ آمريكايی ادامه داردبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛حجت الاسلام مسعود صفی ياری، مديركل تبليغات اسلامی استان زنجان گفت: هفته دفاع مقدس تاج افتخار ملت ايران بوده و اوج غيرتمندی و حماسه آفرينی ملت ايران در دفاع از دين و ميهن را نشان می‌دهد.

وی هفته دفاع مقدس را فرصتی مناسب برای بازخوانی رشادت های رزمندگان عنوان و اظهار كرد: دفاع مقدس اوج غيرتمندی و حماسه آفرينی ملت ايران بود.

حجت الاسلام صفی ياری افزود: هر چند جنگ تحميلی با عزت و سربلندی ملت ايران به پايان رسيده اما فرهنگ تحميلی هنوز ادامه دارد و آمريكا در صدد است زندگی به سبك آمريكايی را به مردم ما تحميل كند.


وی بيان كرد: جهاد در راه خدا و دفاع از حريم اسلامی تا مرز شهادت، وظيفه الهی، آرمانی و انسانی است كه در هشت سال دفاع مقدس به منصه ظهور رسيد.


مديركل تبليغات اسلامی استان زنجان به تهاجم فرهنگی دشمنان عليه ايران اسلامی اشاره و اعلام كرد: امروز در برابر جنگ نرم بايد تفكر، روش شهدا و فرهنگ شهادت را ترويج كرده و جوانان را از نظر ولايت‌مداری، توحيد، معاد و اخلاق بيمه كنيم.


وی يادآور شد: اگر در اين مسير سستی كنيم خسارات جبران ناپذيری می خوريم و خسارات تحميل زندگی آمريكايی بر ملت ما صدها برابر خسارات جنگ تحميلی است.

انتهای پیام/ن

 

هفته دفاع مقدس در زنجان

برچسب ها: دفاع مقدس ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.