شهردار تهران با اشاره به مصوبه‌ای مبنی بر معافیت آموزش و پرورش برای تغییر کاربری ساختمان‌های خود گفت: در بافت‌هایی که فضای آموزشی نیاز ندارند، مقرر شد عوارضی برای کسب پروانه گرفته نشود.

معافیت مدارس در پرداخت عوارض ساختمانیبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدعلی افشانی شهردار تهران صبح امروز با حضور در مدرسه ناشنوایان باغچه‌بان در یوسف‌آباد همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید زنگ این مدرسه را به صدا درآورد.

شهردار تهران با تسلیت شهادت جمعی از مردم خوزستان که روز گذشته در حادثه تروریستی اهواز به شهادت رسیدند، گفت: سال تحصیلی جدید را به همه دانش‌آموزان، دانشجویان و اساتید تبریک می‌گویم.

افشانی با تأکید بر اینکه ما در کشوری زندگی می‌کنیم که معجزه پیامبرش کتاب قرآن بود، گفت: اولین آیاتی که از سوی خداوند بر پیامبر(ص) نازل شد مربوط به تعلیم و تربیت بود و این نشان می‌دهد که همه ما در برابر آموزش و پرورش مسئول هستیم و اگر در کنار وزیر آموزش و پرورش نباشیم، او نمی‌تواند به تنهایی کاری برای حل مشکلات کند.

وی با تأکید بر اینکه وظیفه داریم در کنار آموزش و پرورش باشیم، گفت: من به نوبه خود دست همه معلمان را می‌بوسم و امیدوارم کودکانی خلاق تربیت کنند که موفقیت کشور را تضمین کنند.

شهردار تهران آموزش و پرورش را پاسخگوی نیاز امروز جامعه برشمرد و تأکید کرد: باید کودکان را به شکلی تربیت کرد که قادر به پیش بینی شرایط آینده باشند و زمینه را برای آینده‌ای بهتر فراهم کنند.

افشانی با بیان اینکه شهرداری تهران به منظور کمک آموزش و پرورش اقدامات مؤثری کرده است، گفت: در حوزه تغییر کاربری ساختمان‌های آموزش و پرورش در بافت‌هایی که نیازمند فضای آموزشی نیستند مقرر شده که برای کسب پروانه از آن‌ها عوارضی نگیریم که دو هفته قبل هم این موضوع به تصویب رسید و از این پس آموزش و پرورش برای تغییر کاربری نیاز به پرداخت هزینه ندارد.

وی با بیان اینکه شهرداری از راه‌های مختلف می‌تواند به آموزش و پرورش کمک کند، تصریح کرد: یکی از  این روش‌ها نوسازی مدارس و ایجاد فضای سبز در محوطه آن‌ها است که علاوه بر این می‌توانیم در حوزه حمل و نقل در سرویس دانش آموزان با مدارس همکاری کرده و یاری رسان آن‌ها باشیم.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار