هیچ اتوبوسی از امروز بدون معاینه فنی اجازه تردد ندارد/ در هر منطقه یک اتوبوس ویژه مدارس فعال استمدیر عامل شرکت اتوبوسرانی با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید گفت: هیچ اتوبوسی از امروز بدون معاینه فنی اجازه تردد ندارد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیمان سنندجی مدیر عامل شرکت اتوبوسرانی تهران در نشست خبری که به مناسبت سال تحصیلی جدید و با حضور شهردار تهران امروز(یکشنبه) در مرکز کنترل ترافیک شهر برگزار شد اظهار کرد: امسال 6 هزار و 200 دستگاه اتوبوس در تهران فعال هستند و چون 3 هزار و 850 دستگاه اتوبوس فرسوده داشتیم و طبق دستوری که اواسط تیر ماه از پورسید آقایی گرفتیم، همه اتوبوس‌ها ملزم به معاینه فنی شدند و از امروز هیچ اتوبوسی بدون معاینه فنی اجازه تردد ندارد.

وی با بیان اینکه سرویس مدارس کودکان استثنایی به دستور معاونت حمل و نقل و ترافیک تمام 52 مدرسه استثنایی را پوشش می‌دهد،تصریح کرد: برخی از اتوبوس‌ها را به ویلچر و بالابر مجهز کردیم و 22 خط را هم به سرویس‌دهی به مدارس اختصاص دادیم.

سنندجی با اشاره به اینکه در حال حاضر سرویس دهی به مدارس بر عهده اتوبوسرانی و تاکسیرانی است، گفت: مسیر‌های ویژه‌ را به منظور سرویس دهی به مدارس مشخص کردیم که اتوبوس‌های خاص در آن به سرویس دهی جداگانه به دانش‌آموزان اقدام خواهند کرد.

مدیر عامل شرکت اتوبوسرانی با بیان اینکه در هر منطقه یک خط ویژه اتوبوس برای سرویس دهی به مدارس وجود دارد، گفت: این اتوبوس‌ها، 50 درصد بلیت دریافت می‌کنند.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار