دولت آمریکا  پس از ساعت‌ها سکوت در قبال حمله تروریستی اهواز، در نهایت از طریق سخنگوی شورای امنیت ملی این کشور به این اقدام وحشیانه واکنش عجیبی نشان داد.

واکنش عجیب سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا به حمله تروریستی اهوازبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از واشنگتن‌ پست، سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا در واکنشی عجیب به حمله تروریستی اهواز در اظهاراتی  ایران را به تلاش برای امنیت مردم تشویق کرد.

پس از حمله تروریستی روز شنبه در شهر اهواز و شهادت بیش از 20 نفر از هم‌وطنانمان و زخمی‌شدن ده‌ها تن دیگر، این حمله تروریستی به سرعت  از سوی بسیاری از دولت‌ها محکوم شد، اما دولت آمریکا پس از ساعت‌ها سکوت از طریق سخنگوی شورای امنیت ملی این کشور واکنش عجیبی نشان داد.

«گرت مارکیز» بدون اشاره به حمله تروریستی در اهواز و محکوم‌کردن آن مدعی شد: آمریکا در کنار مردم ایران است و نظام ایران را به تمرکز بر حفظ امنیت مردم ترغیب می‌کند.

این مقام آمریکایی در حالی دولت ایران را به بهبود شرایط امنیتی مردم دعوت می‌کند که بنا به گزارش‌های رسمی خود رسانه‌های آمریکایی، روزانه ده‌ها نفر بر اثر حوادث تیراندازی در ایالت‌ها و شهرهای مختلف این کشور کشته و زخمی می‌شوند و ناامنی در شهرهای آمریکا به معضل جدی اجتماعی و سیاسی تبدیل شده است. برای مثال تنها در 24 ساعت گذشته در این کشور، 60 نفر کشته و زخمی شده‌اند.

از سوی دیگر «رودی جولیانی» وکیل و مشاور دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، روز شنبه و پس از حمله تروریستی در ایران، تصویر سرکرده گروهک تروریستی منافقین را در صفحه توئیتر خود منتشر کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار