مدیر درمان تأمین اجتماعی استان سمنان گفت: در طرح حذف دفترچه‌های تأمین اجتماعی بیمار تنها با کد ملی نسخه الکترونیک دریافت کرده و قادر به تهیه داروی خود از داروخانه‌ها خواهد بود.

ه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،  سید مجتبی اکرم  مدیر درمان تأمین اجتماعی استان سمنان بابیان اینکه الکترونیک شدن امور گامی برای ارائه خدمات بهتر به مردم است گفت: حذف دفترچه درمان در مراکز ملکی تأمین اجتماعی سمنان ۱۰۰درصدی شد.

وی در ادامه از ۱۰۰درصدی شدن حذف دفترچه درمان در مراکز ملکی تأمین اجتماعی استان سمنان خبر داد و افزود: خوشبختانه استقبال پزشکان طرف قرارداد در ثبت‌نام بیش از ٥٠ درصدی این طرح خوب بود و انتظار می‌رود در آینده‌ای نزدیک شاهد اجرایی شدن این طرح ارزشمند در تمامی مراکز طرف قرارداد باشیم.

سید مجتبی اکرم  تصریح کرد: با اجرای طرح نسخه الکترونیک و حذف دفترچه درمانی در مراجعه به مراکز طرف قرارداد، بستری مناسب برای ایجاد پرونده الکترونیکی درمان برای بیمه‌شدگان سازمان ایجاد خواهد شد.

 مدیر درمان تأمین اجتماعی استان سمنان ابراز داشت: از ابتدای تیرماه سال جاری که دستورالعمل اجرای طرح نسخه الکترونیک در مراکز طرف قرارداد به استان سمنان ابلاغ شد، طی جلسات متعدد درون‌سازمانی با کارشناسان ذی‌ربط حوزه اسناد پزشکی و برون‌سازمانی با نظام پزشکی استان عملیاتی شدن این طرح در دستور کار قرار گرفت.

وی عنوان کرد: در طرح حذف دفترچه‌های تأمین اجتماعی بیمار با مراجعه به پزشک در مراکز این سازمان بدون ارائه دفترچه و تنها با کد ملی نسخه الکترونیک دریافت کرده و قادر به تهیه داروی خود از داروخانه‌ها خواهد بود که این اقدام در کاهش خطاهای انسانی نسخه خوانی مؤثر است.

انتهای پیام / ز

حذف دفترچه درمان در مراکز ملکی تأمین اجتماعی سمنان ۱۰۰درصدی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.