مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه پارس‌آباد گفت: گروه‌های جهادی برای محرومیت‌زدایی به مناطق روستایی و کم‌برخوردار شهرستان پارس‌آباد اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،تقی حاجی‌وند، مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه پارس‌آباد پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی روند اجرای طرح اردوهای جهادی در پارس‌آباد اظهار داشت: اعزام اردوهای جهادی برای محرومیت‌زدایی به مناطق روستایی و کم‌برخوردار از جمله اقدامات مهمی بوده که توسط بسیجیان داوطلب انجام می‌شود و این اردوها نقش مهم و سازنده‌ای در راستای محرومیت‌زدایی داشته‌اند.

وی با اشاره به فعالیت‌ها و اقدامات بسیج در عرصه‌های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی بیان کرد: در برگزاری اردوهای جهادی این اهداف پیگیری می‌شود و تلاش و جدیت بسیجیان حاضر در این اردوها بر این است تا بتوانند در این عرصه‌ها خدمات مختلفی را به افراد ساکن در مناطق محروم ارائه دهند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه پارس‌آباد افزود: در کنار انجام اقدامات عمرانی و فرهنگی در مناطق محروم، برگزاری این اردوها دارای نتایج مثبت و موثری برای بسیجیان نیز بوده به طوری که اوقات فراغت این افراد به نحوی بهینه صرف شده و تجربه‌های شغلی کسب می‌کنند و فرهنگ کار و تلاش نیز در بین آنها ترویج می‌شود.

حاجی‌وند از مهمترین اهداف برگزاری این اردوها را  حضور بسیجیان در عرصه سازندگی و تقویت روحیه انقلابی در این قشر و تحقق فرمایش مقام معظم رهبری در زمینه محرومیت‌زدایی برشمرد و تصریح کرد: اردوهای جهادی متشکل از بسیجیان خواهر و برادر بوده که در عرصه‌های متنوعی در اردوهای جهادی فعالیت کرده و به مردم خدمات‌رسانی می‌کنند.

انتهای پیام/ع

اعزام اردوهای جهادی به مناطق محروم

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.