امام جمعه موقت اهواز گفت: دشمنان همواره در پی انتقام‌گیری از نظام هستند و امروز که روز نمایش اقتدار ایران بود، خواستند که خدشه‌ای بر آن وارد کنند که تیرشان به سنگ خورد.

تیر دشمنان برای انتقام‌گیری از اقتدار نظام به سنگ خوردآیت‌الله محسن حیدری آل‌کثیر، نماینده مجلس خبرگان در استان خوزستان و امام جمعه موقت اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، در پاسخ به سوالی مبنی بر حمله تروریستی در اهواز برای زیرسوال بردن اقتدار جمهوری اسلامی ایران گفت: دشمن دشمن است و طبیعی است که دشمن نمی‌تواند نمایش اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی و اقتدار ملت ایران و نیرو‌های مسلح را در منطقه ببیند.

نماینده مجلس خبرگان در استان خوزستان با اشاره به حمایت دولت‌های مرتجع منطقه، رژیم صهیونیستی و آمریکا از گروهک‌های تروریستی مانند داعشی‌ها، سلفی‌ها و تکفیری‌ها خاطرنشان کرد: دشمنان همواره در پی انتقام‌گیری از نظام جمهوری اسلامی هستند و امروز که روز نمایش اقتدار جمهوری اسلامی است، خواستند که خدشه‌ای بر آن وارد کنند که تیرشان مثل همیشه به سنگ خورد.

آیت‌الله حیدری با بیان اینکه ملت ایران در مکتب سیدشهدا تربیت شده است و از شهادت با آغوش باز استقبال می‌کند، تصریح کرد: امروز شاهد نمایش اقتدار، حماسه و ایثار جمعی از هموطنان خود که برای دفاع از حیثیت اسلام و انقلاب ایستادند، بودیم که شربت شهادت نوشیدند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: گروهک تروریستی که جز خاری، ذلت و مزدوری در کارنامه خود ندارد، با کمال زبونی آمدند و تیراندازی کردند و به سزای عملشان رسیدند، چندتن از آنان به درک واصل شدند و تعدادی هم تحت تعقیب هستند که به دست نیرو‌های گمنام امام زمان دستگیر شده و به سزای عمل خود می‌رسند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار