عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره درآمد میلیارد تومانی فدراسیون فوتبال از برچسب‌های مخصوص جام جهانی ۲۰۱۸ اظهار بی اطلاعی کرد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از انتشار اخباری مبنی بر درآمد ۱۴۰۰ هزار دلاری فدراسیون فوتبال ایران از برچسب‌های مخصوص (استیکر) جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه که با نرخ دلار امروز، بالغ بر ۲ میلیارد تومان می‌شود و سکوت سئول نشین‌ها (مسئولان فدراسیون فوتبال) در این باره، گفتگو کردیم با عبدالکاظم طالقانی، عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال و او در این باره بیان کرد: در جریان این موضوع نیستم و از درآمد ۲ میلیارد تومانی فدراسیون فوتبال اطلاعی ندارم. شاید فدراسیون از برچسب‌های مخصوص جام جهانی درآمدی داشته باشد، اما از این موضوع بی اطلاع هستم.

او افزود: در جریان ریز درآمد فدراسیون از جام جهانی ۲۰۱۸ نیستم و ممبینی که به عنوان سرپرست کمیته اقتصادی و بازاریابی فدراسیون فوتبال فعالیت می‌کند، می‌تواند در این باره نظر دهد.

رئیس هیئت فوتبال استان خوزستان درباره اتفاقات شب گذشته (جمعه) دیدار تیم‌های صنعت نفت آبادان و پیکان تهران هم خاطرنشان کرد: هر تصمیمی که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اتخاذ کند، تابع آن هستیم و مشکلی وجود ندارد. این اتفاقات در تمامی ورزشگاه‌ها بیشتر شده و زمانی که هواداران احساس می‌کنند، داور دچار اشتباه شده، اعتراض می‌کنند و از خودشان ناهنجاری نشان می‌دهند. رفتار‌های این چنینی در استادیوم‌ها پسندیده نیست و طرفداران باید برای لذت بردن از فوتبال به استادیوم‌ها بیایند. هوادارن نباید اعتراض شان را با پرتاب سنگ، کلوخ و ... نشان دهند و اعتقادی به این موضوع نداریم. همچنین اگر داور هم اشتباهی می‌کند، باید در جایگاه خودش رسیدگی شود.

گفتنی است، شرکت مذکور برای جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، با تمامی فدراسیون‎های حاضر در این رویداد بزرگ قراردادی امضا کرده است که که در آن مقرر شده تا آن شرکت حق چاپ تصاویر بازیکنان تیم‎‌های حاضر در جام‎ جهانی را بر روی کارت‎هایی خاص، برچسب و ... داشته باشد و در قبال آن مبلغی پرداخت کند که حالا مشخص نیست آیا طی توافق انجام شده میان ۲ طرف، فدراسیون فوتبال درآمد ۱۴۰۰ دلاری را دریافت کرده یا خیر؟


بیشتر بخوانید:مصاف دوستانه شاگردان کی روش با تیم ملی بولیوی

فدراسیون فوتبال و استفاده از برند داخلی برای تیم های پایه

تاج: کی‌روش پول و وقت ما را به نتیجه می‌رساند/از علی کریمی ناراحت نیستم


انتهای پیام/

اظهارات عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره درآمد 2 میلیاردی فدراسیون فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار