رئیس اداره تعاون و رفاه اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی از اسکان بیش از ۳۶ هزار نفر مسافر تابستانی در مدارس استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،مسعود رضا مالمی رئیس اداره تعاون و رفاه اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی آذربایجان غربی گفت: امسال تعداد ۳۶ هزار و ۶۵۲ نفر در قالب ۱۰ هزار و ۱۹۵ خانوار در مدارس استان اسکان یافتند.

مالمی اظهار داشت:ستاد اسکان فرهنگیان استان تابستان امسال همزمان با سراسر کشور، از ۱۵ خرداد اقدام به پذیرش مهمانان تابستانی کرد و این فرآیند تا ۱۵ شهریور ادامه داشت که بدلیل استقبال میهمانان تا ۲۳ شهریور در برخی از شهرستان‌ها تمدید شد.

رئیس اداره تعاون و رفاه اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با بیان اینکه تعداد ۶۳ آموزشگاه با ۶۰۵ اتاق برای این منظور در نظر گرفته شده بود ادامه داد: از این تعداد، ۲۰۱ باب اتاق بصورت گروه ویژه و تعداد ۳۵۸ باب اتاق بصورت گروه الف. و تعداد ۴۶ باب اتاق به صورت گروه ب. تجهیز و آماده سازی شده بود.

مالمی بیان کرد: شهرستان‌های ارومیه، مهاباد، ماکو و خوی بیشترین میزان مسافران تابستانی را پذیرا بودند.

وی اضافه کرد: امسال در طول تابستان، خانه‌های معلم استان نیز تعداد ۴ هزار و ۱۹۰ نفر در قالب ۴۶۶ خانواده اسکان دادندکه پذیرش فرهنگیان در ۱۶ منطقه از توابع آذربایجان غربی شامل شهرستان‌های ارومیه به میزبانی ناحیه یک، مهاباد، خوی، ماکو، میاندوآب، شوط، چالدران، چایپاره، پلدشت، سردشت، پیرانشهر، بوکان، تکاب، خوی، سلماس و شاهین دژ صورت پذیرفت.

انتهای پیام / س خ

اسکان بیش از  ۳۶ هزار مسافر تابستانی در مدارس آذربایجان غربی

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.