سرپرست دانشگاه شهرکرد در پیامی، آغاز سال تحصیلی جدید را تبریک گفت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ سعید کریمی سرپرست دانشگاه شهرکرد در پیامی، آغاز سال تحصیلی ۹۸-۹۷ را به دانشجویان و فرهنگیان استان چهارمحال و بختیاری تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم
دانش را بجویید و آن را با بردباری و متانت بیارایید و در برابر کسی که به او دانش می‌آموزید، فروتن باشید. (امام جعفر صادق (ع))
همزمانی آغاز سال تحصیلی جدید با دهه محرم، این دهه کرامت و آزادگی را به فال نیک می‌گیریم و آغاز سال تحصیلی جدید و شروع سرشار از شور و نشاط علم آموزی و علم اندوزی را به اساتید، کارمندان و دانشجویان عزیز دانشگاه شهرکرد به ویژه دانشجویان جدید الورود، صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم و برای همه، دستیابی به مدارج عالی علمی، اخلاقی، توأم با سعادت، موفقیت و بهروزی را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم و امیدورام در پرتو لطف خدای متعال و عنایت حضرت صاحب الزمان (عج) در راه کسب علم و دانش و اعتلای ایران اسلامی موفق و مؤید باشید.
اینجانب و مجموعه مدیریت دانشگاه با استعانت از خداوند متعال تلاش می‌نماییم تا بستری مناسب در راه شکوفایی استعداد‌ها و توانایی‌های جوانان در این دانشگاه فراهم شود و رجای واثق داریم که در این مسیر، نظرات و انتقادات همه دلسوزان عرصه علم و دانشگاه در راه رشد و اعتلای دانشگاه راهگشا خواهد بود و با آغوش باز از آن استقبال می‌نماییم.
بار دیگر از درگاه الهی برای جامعه دانشگاهی و فرهیختگان عزیز، بهروزی، موفقیت و کسب مدارج عالی را در سال تحصیلی جدید آرزو می‌نمایم.»

انتهای پیام/ف

تبریک آغاز سال تحصیلی جدید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار