تور آشناسازی مدیران تور‌های گردشگری باکو کشور آذربایجان در رامسر با مشارکت استانداری استان مازندران و اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری به مدت ۴ روز برگزار شد.

حضور ۱۵ تور اپراتور کشور آذربایجان در رامسر جهت آشنایی با ظرفیت‌های گردشگری

حکیمه کردفلاحت عضو هیئت مدیره و مدیر اجرایی شرکت گردشگران پارسه در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، بیان اینکه این همایش باهدف جذب گردشگر خارجی و سرمایه گذاری گردشگری در شهرستان رامسر اجرا شد، گفت:: اولین تور آشناسازی مدیران تور‌های گردشگری باکو کشور آذربایجان در رامسر با مشارکت استانداری استان مازندران و اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری به مدت ۴ روز برگزار شد

وی افزود: در این تور آشناسازی ۱۵ نفر از توراپراتور‌های کشور آذربایجان حضور داشتند.

کردفلاحت با اشاره به اینکه بازدید و بررسی تاسیسات گردشگری و جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی و جهت آماده سازی گردشگران خارجی در رامسر مهم‌ترین برنامه این همایش بود، گفت:: این تور در سه محور عمده " گردشگری دریایی "، " گردشگری سلامت " و "گردشگری طبیعی" به اجرا در آمد.

عضو هیئت مدیره و مدیر اجرایی شرکت گردشگران پارسه افزود: در حوزه طبیعت گردی با اجرای تور‌های آفرود، رافتینگ و بوم گردی ظرفیت‌های طبیعت گردی رامسر به مدیران توراپراتور‌های آذربایجان معرفی شد.

وی ظرفیت دریا را از جمله مهم‌ترین زیرساخت رامسر دانست و گفت:: در گردشگری دریایی تاسیسات گردشگری ساحلی رامسر شامل جت اسکی، شاتل، پاراسل قایق سواری، چتر اسکی و کشتی‌های توریستی معرفی شد

وی افزود: در شاخه تندرستی گردشگری سلامت نیز استفاده از آبگرم‌های معدنی و در شاخه پزشکی و درمان از مکان‌های مورد نظر گردشگری سلامت بازدید و رایزنی شد.

کردفلاحت به همزمانی این همایش با ایام محرم اشاره کرد و گفت:: اجرای آیین‌های مذهبی و عزاداری محرم نیز مورد توجه این توراپراتور‌ها قرار گرفت.

وی گفت: بازدید و معرفی از کارگاه‌ها و فروشگاه‌های صنایع دستی و طبخ و فروش غذا‌های محلی نیز از دیگر برنامه‌های این همایش بود.

کردفلاحت گردشگری هیجانی را یکی دیگر از ظرفیت‌های شهرستان رامسر معرفی کرد و گفت:: پرواز‌های طبیعی تفریحی بسیار مورد استقبال گردشگران است که وجود فرودگاه رامسر و کوه‌های مرتفع برای چتربازی از جمله زیرساخت‌ها است.

وی از امضای تفاهم نامه مشترک گردشگری بین رامسر و باکو آذربایجان خبر داد و گفت: در نشست مشترک مشاور گردشگری استاندار مازندران، معاون گردشگری استان، فرماندار و شهرداران رامسر با این توراپراتور‌های کشور آذربایجان ضمن رایزنی ها، تفاهم نامه مشترک همکاری بین این دو کشور به امضا در آمد تا شاهد رونق و حضور گردشگران خارجی با امنیت کامل گردشگری در شهرستان رامسر باشیم.
انتهای پیام/آ

امضای تفاهم نامه همکاری گردشگری بین رامسر و باکو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار