حجت الاسلام عبدوس گفت: کسانی که دست به احتکار کالا می‌زنند درواقع از بصیرت برخوردار نیستند و این به معنای گام برداشتن در مسیر مطالبات دشمن است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حجت الاسلام محمدباقر عبدوس امام جمعه موقت سمنان در خطبه های پیش از نماز جمعه این هفته سمنان احتکار کنندگان کالا را بی‌بصیرت خواند و گفت: قیام عاشورا برای همه مردم در شرایط جنگ اقتصادی باید به‌منزله درس عبرت باشد. 

وی در ادامه افزود: احتکار کنندگان کالا در انبارها و منازل باید بدانند که این عمل آن‌ها هیچ فایده‌ای برای کشور نخواهد داشت، درواقع مردم را مقابل نظام اسلامی قرار می‌دهند و با ایجاد شکاف بین مردم و حاکمیت به اهداف موردنظر خود دست خواهند یافت لذا در این شرایط باید هوشیار بود تا در زمین دشمن بازی نکنیم.

عبدوس در ادامه تصریح کرد: دشمن اسلام بدون معنویت را دنبال می‌کند تا از این طریق به اهداف شوم خود دست پیدا کند بنابراین می‌کوشد تا از طریق اقتصادی به ما چیره شود که امروز می‌بینیم با بصیرت ملت ایران این توطئه آن‌ها نیز نقش بر آب خواهد شد.

امام‌جمعه موقت سمنان بابیان اینکه مقام معظم رهبری سال‌ها اقتصاد مقاومتی را با نام‌گذاری شعار سال فریاد کشیدند، ابراز داشت: اگر اندکی به فرامین ایشان توجه می‌شد اکنون به این وضعیت گرفتار نبودیم از سوی دیگر بی‌تدبیری برخی مسئولان نیز به این مشکلات دامن زد و امروز برای رهایی از آسیب‌های اقتصادی باید بر حمایت از تولید داخل تکیه کنیم.

انتهای پیام / گ

احتکار کنندگان کالا بی‌بصیرت هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.