علیرضا نجاتی، فرنگی کار قم، نشان برنز رقابت‌های کشتی جوانان جهان در اسلواکی را کسب کرد.

نشان برنز بر گردن فرنگی کار قمبه گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم:وزیری،رئیس هیئت کشتی استان قم از کسب نشان برنز رقابت‌های کشتی جوانان جهان در اسلواکی توسط علیرضا نجاتی، فرنگی کار قمی خبر داد.

وی افزود: در این مسابقات علیرضا نجاتی کشتی گیر آینده دار و خوش آتیه استان قم در وزن ۶۰ کیلوگرم روی تشک رفت و موفق با ارائه نمایشی قابل توجه مدال برنز این مسابقات را بر گردن بیاویزد.

رئیس هیئت کشتی استان قم گفت: علیرضا نجاتی با کسب پیروزی برابر حریف خود کوروچکین از اوکراین با نتیجه قاطع ۹ بر صفر در دیدار رده بندی وزن ٦٠ کیلوگرم رقابت‌های جهانی کشتی فرنگی جوانان جهان صاحب مدال برنز شد.

وزیری بیان داشت: نجاتی می‌توانست به فینال برسد اما در مرحله نیمه نهایی وزن ۶۰ کیلوگرم رقابت‌های کشتی قهرمانی جهان با نتیجه ۴ بر ۴ و با ضربه فنی مقابل ویجی از هند شکست خورد و به دیدار رده بندی رفت.

وی عنوان کرد: نجاتی در دور اول استراحت داشت اما در دور دوم مقابل ایوو ایلیف از بلغارستان با نتیجه ۱۰ بر صفر و ضربه فنی به پیروزی رسید و در دور سوم مقابل آندرج گاینس از آلمان با نتیجه ۹ بر صفر به برتری دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

رئیس هیئت کشتی استان قم تصریح کرد: علیرضا نجاتی سابقه حضور در رویدادهای بزرگ آسیایی و جهانی در رده نوجوانان و کسب مدال‌های خوشرنگ را دارد و آینده روشنی برای وی در کشتی کشور متصور هستیم.

انتهای پیام/ش

رقابت‌های کشتی جوانان جهان در اسلواکی

برچسب ها: کشتی ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار