حزب کومله برخلاف ادعاهایش مبنی براحقاق حق ملت کرد در واقع هیچ گاه دغدغه مردم کردستان را نداشت و تنها با هدف مخالفت و مقابله با جمهوری اسلامی ایران شکل گرفته بود.

کومله ها برای قربانیان خود خط قرمزی ندارندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  حزب کومله ، تلاش داشت با فریب مردم، خود را حامی کردستان و استقلال این منطقه نشان دهد.اما واقعیت آن است که آزادی و استقلال کردستان، خواسته تبلیغاتی و دروغین آمریکا و رژیم اسرائیل بود.

در سال 1388 افراد شرور این حزب به  پاسگاه روانسر جوانرود  در استان کرمانشاه حمله کردند، یکی از قربانیان جنایت‌های گروهک تروریستی کومله و دمکرات شهید مجید بهرام آبادی بود.

گراوند فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه درباره این اتفاق می گوید : جمعه شب ساعت 22 و 20 دقیقه تعدادی از عناصر مزدور ضد انقلاب از چند نقطه پاسگاه مذکور را تحت نظر قرار می دهند و در این زمان دو نفر از اعضای این گروهک به عنوان ارباب رجوع به پاسگاه نزدیک می شوند و در این لحظه اقدام به پرتاب نارنجک می کنند . این اقدام باعث عکس العمل نیروهای مستقر در پاسگاه می شود و با سرعت با شلیک گلوله هر دو نفر را به هلاکت می رسانند .

وی ادامه داد:در این لحظه دو نفر دیگر از افراد این گروهک با استفاده از فرصت بدست آمده نزدیک خوابگاه سربازان می شوند و نارنجکی را به داخل این آسایشگاه پرتاب می کنند . بعد از این دو انفجار نیروهای مستقر در پشت بام پاسگاه با مشاهده سایر اعضای این گروهک به طرف مهاجمین اقدام به تیراندازی کرده که در این بین و در اثر شلیک ممتد نیروهای مستقر در پشت بام پاسگاه، تعدادی دیگر از افراد این گروهک کشته و یا زخمی می شوند.

امیر گراوند افزود: سپس نیروهای نزدیکترین یگان های سپاه و نیروی انتظامی هم به صحنه درگیری می آیند که متاسفانه به محض ورود آنها درگیری بین این نیروها و تروریستها آغاز می شود که در این بین دو نفر از نیروهای کمکی شهید می شوند.

مریم اسلام پناه همسر حاج مجید بهرام آبادی یکی از شهدای فاجعه تروریستی این پادگان است.

اسلام پناه درباره همسرش گفت : حاج مجید حدود سی سال داشت مهندس مکانیک بود و جز بهترین کشتی گیران ، کوهنوردان و مداحان بود فردی خوش اخلاق و شوخ مزاج با روابط انسانی خوب بخشنده و مهربان و محجوب و شجاع و صادق و صبور بود .

وی گفت : همیشه به پدر و مادرش احترام می گذاشت و هدفش اصلاح مسائل فرهنگی جامعه بود که کوردلان اجازه ادامه زندگی به ندادند.

اسلام پناه گفت : ما یک هفته عقد کردیم البته فقط شش روز ، البته چند سال بود خواستگاری کرده بود ولی بعد از چند سال بالاخره اسفند ماه ۱۳۸۷ یعنی ۲۴اسفند نامزد کردیم دقیقا بیست وهشتم فروردین ۱۳۸۸عقد کردیم و شش روزبعد یعنی ۴ اردیبهشت ۱۳۸۸ به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

وی گفت : وحشتناک ترین اتفاق زندگی ام بود وقتی شنیدم بیهوش شدم تا چند روز حال خودم نبودم، کار گروهک های تروریستی خارج از رفتار انسانی است حتی از حیوان هم پست ترند، رفتار های وحشیانه ودور از انسانیت آنها با هیچ قابل چیز مقایسه نبود.

وی ادامه داد : به نحوه خیلی فجیهی به پاسگاه پلیس راه روانسر حمله کردند به بهانه آب خواستن وارد پاسگاه شوند و ....

اسلام پناه افزود : رفتار فجیع این گروهک ها خارج از رفتار انسانی است، رفتار ددمنشانه آنها متاسفانه هنوز ادامه دارد، چراکه استکبار واسراییل از آنها حمایت می کنند و بایستی با اقتدار با این جرثومه ها وخفاشان خون اشام برخورد کند .

وی گفت : باید مسئولین با سیاست های مناسب و مقتدرانه به مقابله بپردازد وهر چه زودتر این غده های سرطانی را سرکوب و مقابله در مرزها وشناساندن این گروهک های تروریستی و رفتار غیر انسانی به جامعه وسطح بین الملل را نشان دهد و دست استکبار را کوتاه نموده وباعث شود اعتبار کرد اصیل حفظ گردد .

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، کومله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.