کریستیانو رونالدو در اولین دیدار مرحله لیگ قهرمانان اروپا همراه با تیم یوونتوس با کارت قرمزی مشابه کارت قرمز زیدان در جام جهانی ۲۰۰۶ از چند بازی محروم شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از FOT MOB، کریستیانو رونالدو  فوق ستاره تیم فوتبال یوونتوس که به تازگی با مبلغی نزدیک به 112 میلیون دلار به این تیم پیوسته است در اولی دیدار لیگ قهرمانان اروپا همراه با این تیم حاشیه ساز شد.

رونالدو اولین دیدار مرحله گروهی برابر تیم فوتبال اسپانیایی  والنسیا به دلیل اتلاف وقت بازیکن این تیم در دقیقه 28 دیدار موی حریفش را کشید و با دریافت قرمز از زمین اخراج شده و به احتمال فراوان از حضور در برخی از دیدار های آینده یوونتوس در این رقابت ها  نیز محروم خواهد بود.

زیدان اینبار در خطا الگوی رونالدو شد

بسیاری از رسانه اما خطای این بازیکن را به مشابه خطای زین الدین زیدان ، فوق ستاره سابق باشگاه های یوونتوس و رئال و تیم ملی فرانسه دانسته اند ، چراکه این اسطوره فوتبال نیز در جام جهانی 2006 در دیدار فینال  تیم ملی فرانسه با سر خود به تخت سینه بازیکن حریف کوبید و از زمین اخراج شد. همین امر سبب شد تا این بازیکن نتواند درخششی را در این دیدار داشته باشند و به همین دلیل فرانسه جام جهانی را به حریف خود ، تیم ملی فوتبال ایتالیا واگذار کرد تا به نوعی با این شکست فرانسوی ها فوتبال حرفه ای زیدان به آخرین لحظات خود نزدیک شود.


بیشتر بخوانید:

رونالدو:لیگ قهرمانان مسابقات مورد علاقه من است/ از گلزنی بسیار خوشحالم

رونالدو در پاریس هتل می سازد

تاج، سفر به مراسم برترین‌های فیفا در لندن را لغو کرد


انتهای پیام/

شباهت زیدان و رونالدو در خطاهای تاثیر گذار در فوتبال حرفه ای

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار