وزارت امور خارجه به انتشار یک متن توهین آمیز علیه سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) واکنش نشان داد.

بواکنش وزارت خارجه به انتشار یک متن توهین آمیزه گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به دنبال انتشار مطلبی موهن علیه سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) با نام فردی مجهول الهویه و تحت عنوان " مترجم وزارت امور خارجه " وزارت امور خارجه اعلام کرد: چنین فردی هیچگاه کارمند وزارت امور خارجه نبوده و نیست و دامان وزارت امور خارجه از لوث چنین افکار و افرادی کاملا مبرّی است.

وزارت امور خارجه ضمن محکوم کردن این حرکت موهن و سخیف، نشر و بازنشر آن توسط برخی مدعیان را توهین به ساحت مقدس حضرت اباعبدالله در روز عاشورا دانست که باید برای این حرکت سخیف و ضد شعائر اسلامی از وزارت امور خارجه و ملت شریف ایران عذرخواهی و به درگاه الهی نسبت به این بی حرمتی سخیف توبه کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سعید گراوند
۱۳:۰۱ ۳۰ شهريور ۱۳۹۷
اینکه ما اون رو اعدام کنیم که حق شه ولی باید ابتدا در یک برنامه تلویزیونی یه آدم با سواد به اهل بیت و اتفاقات اون زمان بیاد این آدم رو قانع و محکوم کنه و بعد هم طرف رو به یک زندانی طولانی محکوم کنند . و چون این جور حرف ها برای خود نمای و مقاصد سیاسی و دنیوی مطرح میشن این فرصت رو به این شخص بدید تا با توبه ، دوباره به مسیر عدالت و حقانیت بر گرده ،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۴ ۳۰ شهريور ۱۳۹۷
باید این فرد خاطی به شدت مجازات شه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۶ ۳۰ شهريور ۱۳۹۷
خدا از سر کسانی که قصد تفرقه افکنی بین مردم هستن نگذرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۰ ۳۰ شهريور ۱۳۹۷
این جنایتکار رو هرچه زودتر پیداش کنین در ملاعام گردن بزنین تا به همه ی نادان های این چنینی بفهمونیم که نظام جمهوری اسلامی ایران سر هر چی کوتاه بیاد.سر اهانت به اهل بیت(علیهم السلام) و چهارده معصوم(علیهم السلام) کوتاه نمیاد..‌.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۸ ۲۹ شهريور ۱۳۹۷
باید عاملین مسبب توهین به امام حسین را پیگیری کنند
Iran (Islamic Republic of)
برهان
۱۹:۵۳ ۲۹ شهريور ۱۳۹۷
اینها باز مانده های فتنه وعاشورای 88 هستند که حال احساس میکنند زمینه برای مفابله باارزشهای دینی فرا رسیده....ولی جز رسوایی چیزی برای آنها به ارمغان نخواهد آورد
United States of America
ناشناس
۱۹:۲۲ ۲۹ شهريور ۱۳۹۷
هر کسی که بود خدا لعنتش کنه.

هر کس که با آل علی در افتاد ور افتاد.
آخرین اخبار