معاون امداد و نجات هلال‌احمر استان سمنان با بیان اینکه هشت نیروی عملیاتی در این حادثه حضور داشتند گفت: به ۳۲ حادثه‌ دیده امدادرسانی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، علی یحیایی معاون امداد و نجات هلال‌احمر استان سمنان بابیان اینکه ۳۲حادثه‌دیده سیلاب روز گذشته امدادرسانی شده‌اند، گفت: هشت نیروی عملیاتی در این حادثه حضور داشتند.

وی در ادامه افزود: هلال‌احمر استان سمنان به دو حادثه سیلاب و جاده‌ای امدادرسانی کرده است و با شروع بارندگی عصر چهارشنبه نیروهای هلال‌احمر در حالت آماده‌باش برای امدادرسانی بودند که با تلاش آن‌ها به ۳۲ حادثه‌دیده امدادرسانی شد.

علی یحیایی بابیان اینکه شش امدادگر در این حادثه حضور داشتند ابراز داشت: درکل یک آمبولانس و هشت نیروی عملیاتی در حوادث سیلاب و جاده‌ای امدادرسانی کردند.

معاون امداد و نجات هلال‌احمر استان سمنان بابیان اینکه در حوادث جاده‌ای نیز هلال‌احمر حضور فعال داشت تصریح کرد: در حوادث روز گذشته ۴۰خودرو در جنگل ابر دچار سیلاب شدند که به آن‌ها نیز امدادرسانی شد.

وی اظهار کرد: پایگاه هلال‌احمر نعیم‌آباد دامغان روز گذشته به روستاهای حداده، صالح آباد و کلاته ملا نیز امدادرسانی کرده است.

علی یحیایی عنوان کرد: هم‌اکنون محورهای روستایی گل‌آلوده است و با توجه به ایام عزاداری سوگواری سالار شهیدان از هموطنان تقاضا داریم احتیاط کرده و در صورت لزوم با۱۱۲ یا ندای امداد تماس بگیرند.

انتهای پیام / ز

جزئیات امدادرسانی به ۳۲ حادثه‌دیده 

برچسب ها: هلال احمر ، سیلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.