مسئول واحد عکیس انجمن سینمای جوان استان کرمانشاه گفت:عواید کامل فروش آثار نمایشگاه عکس کرمانشاه و کمک های مالی خود اعضا در راستای کمک به تحصیل کودکان (کیف و لوازم تحریر نیازمند اهدا شد.

عواید کامل نمایشگاه عکس کرمانشاه به کودکان نیازمند اهدا شدمنیعی مسئول واحد عکس  انجمن سینمای جوان استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،   گفت:عواید کامل فروش آثار و کمک های مالی خود اعضا به صورت نقدی به موسسه تقدیم شد که خود موسسه در راستای کمک به تحصیل کودکان (کیف و لوازم تحریر و...) نیازمند هزینه کردند.

وی ادامه داد: نمایشگاه گروهی عکس موبایلی از روز شنبه 10 شهریورماه 97، ساعت 17:30 در فرهنگسرای شهر  با آثاری از عکاسان  واحد عکس  انجمن سینمای جوانان کرمانشاه گشایش یافت .
 
منیعی گفت:   از آنجایی که استفاده از تلفن همراه و عکاسی موبایلی هر روز شکل فراگیر‌تری به خود می‌گیرد ، لزوم حرکتی هر چند کوچک برای ارزش بخشی و اهمیت عکاسی موبایلی و نقش پر رنگ آن در عکاسی حس می‌شد که دلیلی بر تصمیم شروع فعالیت موثری در این حوزه با بهره‌مندی از پتانسیل تعدادی از عکاسان جوان و فعال در عکاسی موبایلی شد.
 
   
 میثم منیعی ،مسئول واحد عکس انجمن سینمای جوان و گردآورنده آثار در معرفی این نمایشگاه  گفت: در این نمایشگاه 44 اثر سیاه‌ و‌سفید و رنگی در ابعاد 30×30 پاسپارتو و قاب شده به نمایش گذاشته می‌شود که در تلاش برای ارائه‌ی آثاری از نگاه شخصی عکاس به مخاطبی است که شاید محیط‌های تصویر شده در تصاویر نمایشگاه را به نوعی لمس کرده ‌است. آن هم با دسترس‌ترین ابزار ثبت تصویر که تقریبا در حال حاضر در اختیار همه افراد جامعه است. 
 
 وی بیان کرد:  عکاسان حاضر در این نمایشگاه عبارتند از : محدثه کرمی ، صادق وثوقی نظر، سمیه منصوری، میلاد رضایی، سارا سلطان زاده،حامد عسکری، سمیه محمدی،شرمین موحد، نیوشا صدقی، سحر فعله گری، هلیا بهمن پور، صحرا رشید پور، نرگس احتشام، ونوس بیات ، زهرا همتی، هدیه سلیمی ، بهار سنجابی،شادی کاملی، نوید محمدی ، صبا شامبیاتی، مریم دشتی و میثم منیعی هستند.
 
 وی گفت:  بازدید از این نمایشگاه تا روز پنج شنبه  15 شهریورماه 97  از ساعت۱7 تا 20 در نگارخانه شهر  به نشانی چهارراه مطهری غربی (جوانشیر) ، فرهنگسرای شهر ادامه داشت.

انتهای پیام/ز


 نمایشگاه گروهی عکس موبایلی  در کرمانشاه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.