خمینی شهری ها در تاسوعای حسینی حدود600 واحد خون اهدا کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،خمینی شهری ها نیز از اول ماه محرم تاکنون حدود 400 واحد خون اهدا کرده اند تا جمع واحدخون های اهدایی تا قبل از عاشورای حسینی به حدود 1000 واحد خون برسد.

زینعلی مدیر کل انتقال خون استان اصفهان امروز در خمینی شهرگفت:همزمان با تاسوعای حسینی دو مرکز پایگاه انتقال خون خمینی شهر و پایگاه بهداشتی درمانی شهر کوشک میزبان عزاداران بودند که همچون سال های گذشته با استقبال مردم مواجه شد.

وی با بیان اینکه پایگاه های انتقال خون استان از روز اول ماه محرم در دو شیفت صبح و بعدازظهرآماده خونگیری بوده اند افزود:علاوه بر شهرستان خمینی شهر، در مرکز انتقال خون خواجو و شهرهای نجف آباد، کاشان و خوانسار نیز خونگیری انجام می شود.

مدیر کل انتقال خون استان اصفهان با اشاره به آمادگی پایگاههای انتقال خون همزمان با عاشورای حسینی گفت:مراکز انتقال خون در شهرستانهای خمینی شهر،کاشان، نجف آباد،شهرضا و خوانسار فردا از ساعت7صبح آماده خونگیری هستند.

زینعلی تاکید کرد: اهدا کنندگان کارت ملی همراه داشته باشند.

مدیر کل انتقال خون استان با اشاره به طرح نذر خون نیز گفت:شهروندان اهداخون را به یک روز یا یک مناسبت موکول نکنند و با شرکت در طرح نذر خون در طول سال به این اقدام پسندیده مبادرت کنند.

 

انتهای پیام/م

 

اهداخون همزمان با تاسوعای حسینی در خمینی شهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.