۷۴۵ ویژه برنامه هفته دفاع مقدس در رده‌های سپاه و بسیج استان چهارمحال و بختیاری اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ سردار علی‎محمد اکبری فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری، از پیش بینی اجرای ۷۴۵ برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در رده‌های سپاه و بسیج استان خبر داد.

وی گفت: این برنامه‌ها در ۴۰ محور کلی و در دو سطح درون سازمانی و برون سازمانی توسط رده‌های سپاه و بسیج اجرا می‌شود.

اکبری افزود: «ما توانستیم» به عنوان شعار محوری گرامیداشت سی و هشتمین سالگرد آغاز دفاع مقدس انتخاب شده است.

وی اضافه کرد: آیین میهمانی لاله‌ها و غبارروبی مزار مطهر شهدا، اجتماع بزرگ ۲۰ هزار نفری بسیجیان استان در شهرکرد، صبحگاه مشترک و رژه نیرو‌های مسلح، نواختن زنگ دفاع مقدس و مقاومت در سطح واحد‌های دانش آموزی، برگزاری یادواره‌های شهدا، نمایشگاه فرهنگی، رزمی و هنری، محافل شعر و خاطره، بازسازی عملیات، دیدار و تجلیل از بسیجیان و سربازان نمونه، نشست‌های بصیرتی صالحین، نمایش فیلم و تئاتر، ویژه برنامه زن و دفاع مقدس، مسابقات فرهنگی، قرآنی، هنری و ورزشی، افتتاح پایگاه‌های بسیج و سایر پروژه‌های عمرانی از جمله این برنامه‌ها می‌باشد.

اکبری، پیاده روی عمومی و خانوادگی، مراسم ویژه شهدای فرمانده، برنامه یاد یاران و همایش پیشکسوتان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، اعزام اردو‌های جهادی، همایش اقتصاد مقاومتی و کارگاه‌های توانمندسازی اقتصادی، اجرای برنامه مسجد مطالبه گر و مسئول پاسخگو، و اعزام کاروان‌های راهیان نور را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان برشمرد.

وی یادآور شد: پیروزی‌ها و افتخارآفرینی رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس، مرهون عقلانیت، تدبیر و مدیریت همراه با روحیه انقلابی و جهادی بود که این روند، هم اکنون نیز به عنوان عامل دستیابی به قدرت مطلوب بازدارنده دفاعی و موشکی، کشور را در مقابل انواع تهدیدات نظامی و سخت ایمن کرده است.

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به ضرورت پاسخگویی به شبهات و ابهامات، و بیان واقعیات پیرامون حماسه دفاع مقدس اظهار داشت: در دوران جنگ تحمیلی و فشار همه جانبه نظام سلطه بر ملت بزرگ ایران و نظام نوپای اسلامی، شاهد خیانت‌های جریان غرب‌گرا و سازشکار و گروهک منافقین نیز بودیم که باید برای آگاهی نسل جوان بیان شود.

اکبری تصریح کرد: استفاده از فرهنگ دفاع مقدس و دستاورد‌های آن می‌تواند برای حل مشکلات امروز کشور در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی موثر باشد.
 
برنامه‌های هفته دفاع مقدس از ۳۱ شهریور سالروز شروع جنگ تحمیلی رژیم بعث عراق علیه جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۳۵۹، آغاز می‌شود.

انتهای پیام/ش

برنامه‌های هفته دفاع مقدس در چهارمحال و بختیاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار