فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور از كشف بیش از 166 هزار نخ سیگار قاچاق در عملیاتی مشترک پلیس مبارزه با کالای قاچاق استان و پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.

عزیز الهیاری فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،گفت : ماموران عملیات ویژه پلیس آگاهی استان کرمانشاه پس از متواری شدن یکدستگاه خودرو پژوپارس حامل محموله سیگار قاچاق اقدام به تعقیب و مراقبت خودرو متواری به سمت حوزه استحفاظی شهرستان کنگاور کرده و مراتب نیز به پلیس شهرستان اعلام شد.

وی ادامه داد: 2 اکیپ عملیاتی مرکب از عوامل پلیس آگاهی و ستاد انتظامی شهرستان تشکیل و بلافاصله جهت متوقف ساختن خودرو در عملیاتی مشترک با پلیس آگاهی استان وارد عمل شدند.

سرهنگ الهیاری تصریح کرد: خودرو حامل بار قاچاق که همچنان بدون توجه به اخطار ماموران به فرار خود ادامه می داد در نهایت پس از تعقیب و مراقبتی طولانی و در اقدامی ضربتی پس از شلیک چند تیر به سمت لاستیک های آن متوقف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور ادامه داد: در بازرسی از این خودرو، 166 هزار و 800 نخ انواع سیگار قاچاق و تعداد 720 بسته 50 گرمی توتون کشف شد.

وی یادآور شد: طبق نظر کارشناسان، ارزش محموله قاچاق کشف شده به 270 میلیون ریال می رسد.

سرهنگ الهیاری همچنین از تشکیل پرونده ای در این خصوص خبر داد و گفت: خودروی حامل کالای قاچاق توقیف و راننده آن نیز دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شد.

 

 

انتهای پیام/د

کشف محموله سیگار قاچاق به ارزش 27 میلیون ریال

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.