در ادامه دیدارهای شب نخست فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا، از ساعت 23 و 30 دقیقه ، دیدارهای گروه های C، A و D برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در ادامه دیدارهای شب نخست فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا، از ساعت 23 و 30 دقیقه ، دیدارهای گروه های C، A و D برگزار شد.

در گروه A تیم دورتموند مهمان تیم کلوب بروژ بلژیک بود که با یک گل میزبان خود را شکست داد. تک گل زنبورها کریستین پولیسیچ در دقیقه 85 به ثمر رساند.

در این دیدار کاوه رضایی مهاجم ایرانی کلوب بروژ به دلیل مصدومیت حضور نداشت.

در دیگر دیدار این گروه تیم موناکو میزبان اتلتیکو مادرید بود که با نتیجه دو بر یک مغلوب شد. در این بازی ابتدا تیم میزبان در دقیقه 18 توسط گرندسیر به گل رسید اما روخی بلانکوس در دقایق 31 و 45 دو گل توسط دیگو کاستا و خیمنز به ثمر رساند تا شاگردان سیمئونه لیگ قهرمانان را با برد آغاز کنند.

لیورپول دقیقه 92 پاریسی ها را دست خالی برگرداند/توقف ناپولی در شب پیروزی اتلتیکو و دورتموند

در گروه C تیم لیورپول در ورزشگاه آنفیلد میزبان پاری سن ژرمن بود که توانست در دیداری جذاب با نتیجه سه بر دو مهمان متمول خود را شکست دهد. لیورپول ابتدا با گلهای دنیل استوریج دقیقه 30 و جیمز میلنر دقیقه 36 از حریف پیش افتاد اما پاریسی ها توسط مونیر دقیقه 40 و امباپه 83 بازی را به تساوی کشاندند.  در دقیقه 92 روبرتو فیرمینو که به دلیل مصدومیت از ناحیه چشم بازی را از روی نیمکت آغاز کرده بود و در دقیقه 72 به زمین آمد، موفق شد گل سوم را برای سرخپوشان آنفیلد به ثمر برساند تا نایب قهرمان فصل گذشته نیز رقابتهای این فصل را با پیروزی خانگی آغاز کند.

لیورپول دقیقه 92 پاریسی ها را دست خالی برگرداند/توقف ناپولی در شب پیروزی اتلتیکو و دورتموند

دیگر دیدار این گروه را تیم های ستاره سرخ بلگراد و ناپولی در صربستان برگزار کردند که ناپولی با وجود داشتن موقعیت های فراوان نتوانست گلزنی کند و این دیدار با نتیجه بدون گل به پایان رسید.

در گروه چهارم نیز گالاتاسرای با سه گل مهمانش لوکوموتیو مسکو سرگروه این گروه را شکست داد و مصاف تیم های شالکه و پورتو با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید.

بازیهای گروه B نیز پیش از این دیدارها و در ساعت 21 و 25 دقیقه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: بازگشت اینتر به لیگ قهرمانان در تقابل با تاتنهام/غول‌های پاریسی در جهنم آنفیلد

لژیونر فوتبال ایران در لیگ قهرمانان اروپا غایب است

انتهای پیام/

نتایج رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۴۵ ۲۸ شهريور ۱۳۹۷
خیلی بازی عالی بود
آخرین اخبار