نایب رییس شورای شعر سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه گفت:انجمن شعر "شرحه" به صورت ماهانه با تعدادی از شاعران برجسته استان کرمانشاه برگزار می شود.  

برگزاری انجمن شعر شرحه با حضور شاعران کرمانشاهیحکمتی نایب رییس شورای شعر سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، گفت: انجمن شعر "شرحه" متعلق به سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه است و زیر نظر این سازمان فعالیت می کند.

وی گفت:این انجمن به صورت ماهانه برگزار می شود و دارای شورای شعر است که تعدادی از شاعران برجسته استان به عنوان اعضای این شورا حضور دارند.
 
حکمتی گفت:این انجمن علاوه بر فعالیت ادبی به صورت انجمن شعر، به برگزاری جشنواره های استانی و کشوری نیز در حوزه شعر با موضوعات گوناگون دینی و ملی می پردازد.
 
نایب رییس شورای شعر سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه   گفت:همه شاعران استان  و همه علاقه مندان به شعر و ادبیات می توانند در این جلسه شرکت کنند.
 
وی افزود:جلسات انجمن شعر "شرحه"، دوشنبه آخر هر ماه، از ساعت ۴ الی ۶ بعدازظهر در فرهنگسرای کوثر واقع در سی متری دوم، پارک درخشان برگزار می شود.
 

 انتهای پیام/ز


برگزاری جشنواره های استانی و کشوری  در حوزه شعر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.