سرپرست فرمانداری ویژه کاشان از مصدومان حادثه مرگبار محور کاشان_ اصفهان بستری در بیمارستان شهید بهشتی این شهرستان عیادت و دلجویی کر

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی اکبر مرتضایی سرپرست فرمانداری ویژه کاشان،گفت: این حادثه با محوریت فرمانداری نطنز و پشتیبانی دستگاه های امدادی و خدماتی شهرستان کاشان مدیریت شد.

وی تصریح کرد: تعداد 13نفر از کل مصدومان به بیمارستان شهید بهشتی کاشان، 12نفر به بیمارستان فاطمیه بادرود و 2نفر به بیمارستان سوانح و سوختگی امام موسی کاظم(ع) اصفهان اعزام شدند که متاسفانه در محل بیمارستان به دلیل جراحت زیاد جان باختند.

مرتضایی از تمامی عوامل امدادی که تا ساعات ابتدایی صبح امروز در این حادثه حضور داشتند تقدیرکرد و اظهار داشت: نیروهای فوریت های پزشکی، هلال احمر، پلیس راه، سازمان های آتش نشانی و دارالسلام شهرداری کاشان در این حاثه امداد رسانی کردند.

شایان ذکر است: این حادثه ساعت 23:14 شامگاه دوشنبه ۲۶ شهریور در آزادراه کاشان – اصفهان در ورودی بادرود اتفاق افتاد که متاسفانه در این حادثه یک دستگاه اتوبوس که از تهران عازم کرمان بود با یک دستگاه کامیون حامل مواد سوختی برخورد نموده و دچار حریق گسترده شد.

بر اثر این حادثه دلخراش، متاسفانه 21 نفر از هموطنان جان باخته و 25 نفر نیز مصدوم شدند.

انتهای پیام/م

دلجویی  از مصدومان حادثه مرگبار محور کاشان_ اصفهان

برچسب ها: فرمانداری ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.