یکی از استارت‌آپ ها موفق به راه اندازی سامانه‌ای شده است که به کمک آن می‌توانید به راحتی قبض‌های خدماتی خود را پرداخت کنید.

به گزارش خبرنگار  حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فعالیت جوانان نخبه در شرکت‌های دانش بنیان و همچنین طرح‌های استارت آپی است که سبب رشد و پیشرفت کشور می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد به معرفی محصولات ساخته شده در این شرکت‌ها بپردازد.

یکی از استارت‌آپ‌ها موفق به طراحی سامانه‌ای شده است که به کمک آن می‌توانید تمام قبض‌های خود را پرداخت کنید و به آسانی و راحت متوجه شوید که کدام یک از قبض‌های خدماتی پرداخت شده‌اند و کدام یک هنوز وصول نشده‌اند.

این سامانه به افراد کمک می‌کند تا بدانند چه مقدار از پول‌های خود را برای پرداخت قبض خرج کرده است و همچنین مشکلاتی از قبیل کم آوردن پول در آخر هر ماه و یا تداخل پیدا کردن میان قبض‌ها وجود نخواهد داشت.

امکانی جدید در پرداخت قبض‌ها 

این سامانه فضایی را فراهم کرده است تا به کمک آن بتوانید استعلام قبض‌های خود را بگیرید و بدون هیچ محدودیت زمانی و مکانی از قبض‌های جدید آگاه شوید.

همچنین از ویژگی‌های این سامانه می‌توان به پرداخت گروهی قبض‌ها اشاره کرد، یعنی با پرداخت یکی از آن‌ها تمامی قبض‌ها پرداخت می‌شود و یک‌جا مورد تصفیه حساب قرار می‌گیرند.

این سامانه در راستای کمک به افراد هر چند هفته یکبار به آنان یادآوری می‌کند که کدام یک از قبض‌ها پرداخت شده‌اند و کدام یک از آنان هنوز مورد پرداخت قرار نگرفته‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار