رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از دستگیری ۳ قاچاقچی و کشف مواد مخدر در جنوب غرب پایتخت خبر داد.

کشف 20 کیلوگرم تریاک در اتوبانسرهنگ محمد بخشنده رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از دستگیری و شناسایی قاچاقچیان مواد مخدر حین حمل مواد مخدر خبر داد و گفت: طی گزارشات مبنی بر اقدامات سه نفر در خصوص خرید و فروش مواد مخدر در جنوب پایتخت، پرونده ای در رابطه با این موضوع در پایگاه 8 پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ تشکیل شد.

وی افزود: پس از بررسی پرونده و اطلاع از مشخصات متهمان، خودرو وانت مزدا آنها توسط پلیس شناسایی شد و بعد از اخذ مجوز برای بازداشت متهمان از مقام قضایی، تیم عملیاتی برای دستگیری متهمان آغاز به کار کرد.

سرهنگ بخشنده با بیان اینکه تیم عملیات با گشت زنی در سطح معابر پایتخت توانستند خودرو مورد نظر را در اتوبان آیت الله سعیدی شناسایی کنند، گفت: پس از متوقف کردن خودرو توسط پلیس سه قاچاقچی مواد مخدر به نام های (ن)، (الف) و (ع) ضمن تفهیم ارتکاب جرم در محل دستگیر شدند.

وی افزود: در بازرسی از خودرو متهمان مقدار 20 کیلو و 300گرم ماده مخدر تریاک توسط پلیس کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در پایان گفت: پس از انجام بازجویی از متهمان و بررسی موضوع، پرونده آنها در اختیار مقام قضایی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار