رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان یزد گفت: برابراعلام مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور استان محدودیت‌های ترافیکی شهری و جاده‌ای استان در ایام تاسوعا وعاشورای حسینی اعلام شد.

اعلام محدودیت‌های ترافیکی روز تاسوعا و عاشورا در یزدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ سرهنگ محمد پورشمس رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان یزد گفت : با اشاره به عزاداری روز‌های تاسوعا و عاشورا بر حسب ضرورت محدویت‌های ترافیکی در شهریزد اعمال می‌شود.

سرهنگ  پورشمس افزود: درروز تاسوعا و عاشورا برای رفت و آمد در خیابان قیام، بلوار امامزاده جعفر و خیابان سلمان در برخی زمان‌ها بر حسب نیاز محدویت ترافیکی اعمال می‌شود.

وی ادامه داد: از میدان شهید بهشتی (ره) تا میدان آزادی،باغ ملی، و همچنین تا تقاطع خیابان مهدی (عج) نیز در برخی اوقات برای رفت و آمد هیات‌های عزاداری محدویت‌هایی پیش بینی شده است.

رئیس راهور یزد با قدردانی از همکاری مردم و هیات‌های مذهبی در روز‌های آغازین ماه محرم بر تداوم آن تا پایان دهه اول به خصوص روز‌های تاسوعا و عاشورا تاکید کرد.

پورشمس خاطر نشان کرد: رعایت دقیق مقررات از سوی مردم و عزاداران در پیشگیری از حوادث و روان سازی سطح معابر برای تردد همگان موثر است.

وی هدف پلیس را، فراهم کردن زمینه عزاداری مردم و کاهش حوادث در ایام محرم و عاشورای حسینی در ۱۰ شهرستان استان یزد ذکر کرد که همه ساله بر اساس یک سنت دیرینه مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی در یزد در مسجد روضه محمدیه (حظیره)، تکیه و حسینیه امیرچخقماق و امامزادگان و بقاع متبرکه برگزار می‌شود.

استان یزد یا یک میلیون و ۱۳۸ هزار نفر جمعیت افزون بر سه هزار مسجد و حسینیه و یک هزار و ۵۰۰ هیات مذهبی دارد.

انتهای پیام/ی

محدودیت‌های ترافیکی روز تاسوعا و عاشورا در یزد اعلام شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار