سرپرست پلیس راهور قم محدودیت های ترافیکی در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی در استان را اعلام کرد.

محدودیت های ترافیکی تاسوعا و عاشورای حسینی در قم اعلام شدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ،قیصری،سرپرست پلیس راهور قم ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی گفت:محدودیت های ترافیکی در اطراف حرم مطهر،خیابان اراک ،خیابان شهدا،خیابان معلم خیابان انقلاب حد فاصل سه راه سجادیه تا سه راه ارم و بالعکس از میدان مطهری به سمت چهار راه بازار از خیابان شهید صدوقی حدفاصل مخابرات تا چهار راه بازار،حدفاصل میدان سعیدی تا سه راه خورشید و از دور برگردان پل حجتیه به سمت میدان مطهری ،از دور برگردان خیابان منتظری تا سر چهارراه حجتیه تا حرم مطهر از تقاطع ناشران به سمت میدان روح الله ،خیابان صفاییه حدفاصل میدان جانبازان تا شهدا و بالعکس در روز تاسوعا و عاشورای حسینی اعمال می شود.

وی افزود:محدودیت ها از صبح روز تاسوعا و عاشورا اجرایی می شود،توقف ها از ساعت 12 امشب تا پایان 12 شب روز عاشورای حسینی در محل هایی که هیئت های عزاداری و دسته جات عبور می کنند،اعمال خواهد شد.


قیصری عنوان کرد:توقف در این محدوده ها(حرم مطهر-خیابان شیخان-خیابان ارم –خیابان انقلاب –وحدفاصل پل علیخانی تاچهاراه بازار اعمال خواهد شد.


سرپرست پلیس راهور از مسئولان ایستگاهای صلواتی خواست از ایجاد راه بندان جلوگیری کنند واز ایجاد موانع در مسیر حرکت خودرو ها و وسایل نقلیه خوداری کنند.


وی افزود:رانندگان از پارک در نزدیکی محل های عزاداری خوداری نموده و در خیابان ها از پارک دوبل نزدیک به محل عزاداری اجتناب کنند.


قیصری به عزادران توصیه کرد:از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند چرا که معابر و پارکینگ های استان گنجایش وسیله نقلیه زیاد را ندارد.

انتهای پیام/ش

محدودیت های ترافیکی تاسوعا و عاشورای حسینی در قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار