فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان از برگزاری ۵۵۰ برنامه در هفته دفاع مقدس خبر داد.

برگزاری ۵۵۰ برنامه در هفته دفاع مقدسسردار ترابی فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس ۵۵۰ ویژه برنامه در استان برگزار می‌شود.
وی برگزاری رژه نیرو‌های مسلح در نخستین روز از هفته دفاع مقدس در بندرعباس با رویکرد ملی را از مهمترین برنام‌های این هفته این هفته اعلام کرد.
فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: این رژه با اقتدار برای سومین سال با همکاری نیرو‌های مسلح، ارتش، سپاه و بسیج در استان برگزار می‌شود.
سردار ترابی افزود:در این رژه توان نظامی کشور با ابزار آلات تولید ملی به نمایش گذاشته می‌شود.
وی گفت:به علت همزمانی هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس برنامه ویژه‌ای برای انتقال مفاهیم دفاع مقدس در مدارس برنامه ریزی شده است.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان افزود: تکریم خانواده شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم، برگزاری نمایشگاه دستاورد‌های دفاع مقدس در سیریک، زنگ مقاومت در مدارس و غبارروبی گلزار شهدا از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در هرمزگان است.
سردار ترابی گفت: رزمایش سپاهیان محمد رسول الله نیز با اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم استان با هدف ارائه خدمات پزشکی، فرهنگی، عمرانی و مهندسی در این هفته انجام می‌شود.

هفته دفاع مقدس از ۳۱ شهریور؛ سالروز آغاز جنگ تحمیلی عراق علیه کشورمان آغاز می‌شود.
انتهای پیام/ر


اعلام برنامه‌های هفته دفاع مقدس در هرمزگان

برچسب ها: رزمایش ، سپاه ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.