نشست ستاد تسهیلات مهر در شهرداری بوشهر برگزار شد تا این شهر برای آغاز سال تحصیلی جدید آماده شود.

بوشهر برای اول مهر آماده می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرپرست شهرداری بندر بوشهر در این نشست گفت: تلاش کرده‌ایم با کار‌هایی مانند پاکسازی شهر و خط کشی پیاده رو شهر را برای استقبال از مهر آماده کنیم.

فردین خورشیدیان همچنین با اشاره به دیگر کار‌های شهرداری در چند وقت اخیر، پایش تصویری شهر بوشهر به منظور امنیت بیشتر شهروندان، اجرای فیبر نوری درمنطقه یک و دو و همچنین کاشت بیش از ۱۵ هزار اصله نهال گل کاغذی را از جمله آن‌ها عنوان کرد.

معاون اجرایی خدمات شهری شهرداری بندر بوشهر در این جلسه، با اشاره به همزمانی آغاز سال تحصیلی با ایام سوگواری شهادت حضرت ابا عبدالله حسین (ع) تاکید کرد: برنامه‌های بازگشایی مدارس باید با حفظ حرمت این ایام برگزار شود.

رمضانی هرس و اصلاح درختان، خط کشی محل رفت و آمد عابر پیاده جلوی مدارس، اصلاح نقاط و نصب علائم ترافیکی، ترمیم خیابان‌های جلوی مدارس، جمع آوری نخاله‌های ساختمانی، ساماندهی سرویس مدارس با استفاده از سامانه سپند به صورت آزمایشی، تامین ماشین آلات و نیروی کار برای پاکسازی مدرسه‌ها و بازرسی فنی و ایمنی مدارس به منظور پیشگیری از حوادث را از جمله کار‌هایی عنوان کرد که در آستانه سال تحصیلی جدید انجام گرفته است.

وی بیان کرد: همزمان با بازگشایی مدارس، برنامه‌هایی آیین استقبال از کلاس اولی ها، اهدا بسته‌های فرهنگی به دانش آموزان، اجرای نمایش خیابانی و آموزش نکات ایمنی برای دانش آموزان را اجرا می‌کنیم.

انتهای پیام/ک

آمادگی بوشهر برای آغاز فصل تعلیم و تربیت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.