جانشين فرمانده انتظامی استان زنجان گفت : پرواز هرگونه هلی شات ، كواد كوپتر و وسیله پرنده در مسير حركت دسته عزاداری حسينيه اعظم زنجان ممنوع بوده و نياز به مجور دارد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛سرهنگ جعفر کردلو جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: بر اساس دستور العمل‌های صادره، استفاده و پرواز هر گونه کوادکوپتر، هلی شات‌های و وسیله پرنده در مراسمات ممنوع بوده و نیاز به مجوز دارد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با توجه به اینکه ممکن است، پرواز این پرنده‌ها مشکلات امنیتی و بعضاً مشکلات اجتماعی و روانی در جامعه ایجاد کند پرواز هرگونه پرنده، کوادکوپتر و هلی شات ممنوع بوده و از پرواز و فیلم برداری این گونه پرنده‌ها بدون مجوز در مسیر حرکت دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان جلوگیری و برخورد خواهد شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان اضهار داشت: کوادکوپتر‌ها به دوربین مجهز بوده و می‌تواند با پرواز بر روی مراکز حساس و حیاتی مورد سوء استفاده افراد و دشمنان قرار گیرند.

سرهنگ کردلو گفت: برای دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان تا این لحظه بجز برای صدا و سیما، هیچگونه مجوزی دیگری برای استفاداه از هلی شات، کواد کوپتر و پرنده صادر نشده و با متخلفات برخود و وسیله پرنده ساقط خواهد شد.
 
انتهای پیام/ن
 

برگزاری دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.