هافبک پرسپولیس گفت: من و همه بازیکنان باید به هواداران افتخار کنیم که تا دقیقه 95 تیم را حمایت می‌کنند.

به گزارش   خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد نوراللهی پس از پیروزی سه بر یک پرسپولیس مقابل الدحیل قطر اظهار داشت: بازی خوبی بود. خدا را شکر که توانستیم ببریم و صعود کنیم. بازی سختی بود. بازیکنان امروز از جان مایه گذاشتند، مدیریت فنی بازیکنان همه همدل شده بودیم تا بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم و به مرحله بعد برویم.

او در مورد جو خوب ورزشگاه از همان ابتدای مسابقه به سود پرسپولیس به راه افتاده بود،‌گفت:‌ باید به هواداری که پرسپولیس دارد افتخار کرد. من و همه بازیکنان باید به بازی در این تیم افتخار کنیم که تا دقیقه 95 تیم را حمایت می‌کنند و انرژی بیشتری می‌دهند تا بازیکنان بدانند و در بازی یک بر صفر که عقب بودیم حمایت هواداران باعث شد سه گل بزنیم کامبک کنیم. خدا را شکر که به مرحله بعد صعود کردیم.

هافبک پرسپولیس در مورد اینکه پیش‌بینی می‌کند کدام تیم حریف پرسپولیس در نیمه نهایی شود، گفت: امیدوارم استقلال در بازی با السد موفق باشد.

او در مورد مشکلات پرسپولیس گفت:‌ می‌دانید که تیم پرسپولیس با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند. ما از جذب بازیکن محروم بودیم. مشکلات زیادی در باشگاه است و مدیریت در تلاش است تا مشکلات حل شود. طلبکارانی از قبل تا امروز بودند که خیلی از این مشکلات خدا را شکر حل شده است اما با این وجود هنوز مشکل زیاد است و باید دست به دست هم بدهیم تا این موانع را از سر راه برداریم.

نوراللهی در مورد عزاداری هواداران پرسپولیس در ورزشگاه گفت:هواداران سنگ تمام گذاشتند و خدا هم به تیم کمک کرد که توانستیم به بازی برگردیم.


بیشتر بخوانید:

مربی تیم فوتبال الدحیل: بازیکن پرسپولیس باید اخراج می‌شد/ روی اشتباهات فردی مغلوب پرسپولیس شدیم

گرشاسبی:بازیکنان پرسپولیس غیرت را معنا کردند / پاداشی که قول دادیم را می‌دهیم

حاج بیگی:تیم ما با توکل به امام حسین برابر الدحیل پیروز شد


انتهای پیام/

اظهارات نور اللهی پس از پیروزی مقابل الدحیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار