اوسیانو داکروز، مربی پرتغالی تیم ملی فوتبال کشورمان، ایران را ترک کرد و به لیسبون رفت.

مربی تیم ملی فوتبال، ایران را ترک کردبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم ملی فوتبال ایران که با هدایت احتمالی کارلوس کی روش آماده حضور در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات می‌شود، نخستین اردوی آماده سازی خود را در شهریورماه برگزار کرد و در چارچوب بازی تدارکاتی پس از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به مصاف ازبکستان رفت و با تک گل مهدی ترابی به پیروزی رسید.
البته پس از توافقات میان فدراسیون فوتبال ایران و کارلوس کی روش برای ادامه همکاری، نخستین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی پیش از جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات از ۱۱ شهریور آغاز شد و یوز‌های کشورمان ۲۰ شهریور در تاشکند به مصاف شاگردان هکتور کوپر در تیم ازبکستان رفتند که به پیروزی یک بر صفر رسیدند، البته سرمربی پرتغالی فوتبال ایران در نشست خبری پیش و بعد از بازی برابر ازبکستان تاکید کرد که با فدراسیون فوتبال قراردادی امضا نکرده، اما توافقات مردانه صورت گرفته است و تا زمانیکه مشکلات حل نشود، قراردادی نمی بندد.
بر همین اساس و درحالیکه سباستین و مارکار آقاجانیان، ۲ عضو تیم ملی در ورزشگاه آزادی حضور یافتند تا دیدار پرسپولیس با الدحیل را تماشا کنند و کی روش درحال مذاکره با سئول نشین ها ( مسئولان فدراسیون فوتبال ) برای عقد قرارداد است، اوسیانو داکروز، مربی پرتغالی تیم ملی فوتبال کشورمان، ایران را ترک کرد و به لیسبون رفت.
اعضای هیئت رئیسه فدراسیون و مسئولان فوتبال کشورمان در صدد حفظ کی روش هستند و زمانی این اتفاق رخ می دهد که مشکلات این مربی حل شود.

تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ ، آماده می‌شود و تلاش می‌کند تا پس از سال‌های ۱۹۶۸ - ۱۹۷۲ و ۱۹۷۶ روی سکوی قهرمانی قرار بگیرد. یوزها در گروه D با تیم های یمن، ویتنام و عراق همگروه هستند.

بیشتر بخوانید: 
کی روش آتش اختلاف با برانکو را روشن کرد
واکنش کی روش به پیشنهاد تمدید قرارداد


انتهای پیام/

اوسیانو داکروز به کشورش بازگشت 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار