سید شهاب الدین چاوشی گفت: باید با استفاده از ظرفیت‌های قانون و مقررات در راستای تسهیل در امور ارباب‌رجوع اهتمام داشته باشیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سید شهاب الدین چاوشی استاندار سمنان در نشست کارگروه سلامت و امنیت غذایی سرخه گفت: می‌بایست تلاش کنیم تا با استفاده از ظرفیت‌های قانون و مقررات در راستای تسهیل در امور ارباب‌رجوع و رسیدگی به مشکلات مردم گام برداریم.

وی با بیان اینکه اتلاف وقت مردم در دستگاه‌های اجرایی و طولانی شدن بروکراسی موجب سردرگمی مردم می‌شود، افزود: باید راه دسترسی مردم به خدمات را تسهیل کرد.

چاوشی خدمت‌رسانی به مردم را یک نعمت در نظام اسلامی دانست و گفت: حضرت امام حسین(ع) فرمودند مراجعات مردمی و درخواست‌های آنان از الطاف و نعمت‌های خداوند است که باید با پرهیز از غفلت، آن را ارج نهیم و از این فرصت استفاده کنیم.

استاندار سمنان درباره کارگروه سلامت و امنیت غذایی نیز عنوان کرد: حکومت همواره در برابر امنیت و سلامت مردم مسئول است و باید زمینه احساس امنیت برای مردم فراهم شود که در این راه یکی از اقدامات و دستاوردهای خوب نظام، پوشش بیمه همگانی در حوزه سلامت بود.

انتهای پیام/ گ

برگزاری جلسه کارگروه سلامت شهرستان سرخه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار