مدیر حوزه علمیه ایلام گفت:دشمن می خواهد با اجرای برنامه های خود مردم را ناامید کند تا در مواقع ضروری و بخصوص در جشن ۴۰ سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، در صحنه حضور نداشته باشند.

ایجاد یأس و ناامیدی استراتژی جدید دشمن است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام;حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی مدیر حوزه علمیه ایلام عنوان کرد: یکی از مطالب مهمی که باید در رده های حلقه‌های شجره صالحین بیان شود، تشریح جریان اقتصادی موجود در کشور است، لذا روحانیت باید علاوه بر همدردی با مردم و در کنار آنان بودن، پشت پرده مشکلات اقتصادی را برای مردم تبیین کنند.

مدیر حوزه علمیه ایلام ادامه داد: مشکلات اقتصادی موجود در کشور فقظ 20 درصد آن تاثیرات برجام نافرجام است و براساس یکی از فرمایشات مقام معظم رهبری عامل اصلی مشکلات اقتصادی کشور سوء مدیریت مسئولین است.

حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی با اشاره به این که دشمن مشکلات اقتصادی را در دو محور پیگیری می‌کند، اضافه کرد: محور اول برنامه های دشمن، تبلیغات برای ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی است و با این برنامه می خواهند القاء کند که جمهوری اسلامی ایران برای حل مشکلات اقتصادی برنامه ای ندارد و بین مردم نفاق ایجاد کند محور دوم برنامه های آنها ایجاد فضای ناامیدی و افسردگی در مردم است.

انتهای پیام/ د

نا امیدکردن مردم برنامه جدید دشمنان

برچسب ها: اقتصاد ، برجام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.