به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی 10001915 (مجله خبری شبکه یک سیما) و 30002394 (با خبرنگاران جوان شبکه خبر سیما) مطلع شوید.

 

 


از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ بیست و ششم شهریور ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


 

3541...0912: دانشگاه آزاد سه هفته است زندگی همه دانشجوها رو معلق کرده، هنوزم که هنوز جواب ارشد نیامده است.

 

5735...0903: سایت سکه ثامن که به کار خرید و فروش انلاین سکه می پرداخت الان چند روز است که مشخص نیست واسه چی دارایی مردم را  مسدود کرده اند. محبت کنید پیگیرش باشید.

 

0685...0916: لطفا یک گزارش در مورد ماموران قرائت کنتورهای گاز، برق و آب یا پست که در هنگام مراجعه به درب منازل مسکونی لباس شخصی دارند و باید لباس فرم خود را با کارت شناسایی روی سینه داشته باشند تهیه کنید.

 

3498...0912: مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان می خواستند امروز 26 شهریور با مردم ارتباط تلفنی داشته باشند که انگار بیشتر سرکاری بود به این صورت که بعد از یک ساعت تو نوبت بودن تلفن گویا می گفت صف نوبت تکمیل است و تلفن قطع می شد.



3235...0913: فقط یک شب از ایام محرم ساعت دوازده شب از خیابان اسکندری جنوبی بالاتر از امام خمینی رد شوید و از نحوه عزاداری و دسته ها گزارش بگیرین. مردم محل هر چقدر به پلیس می گویند کاری نمی کنند. آزار و سر و صدای طبل و بلندگو واقعا مردم را دیوانه می کنند. فرهنگ غلط عزاداری بیداد می کند.

 

4676...0910: از شهر قم روگذر خلیج فارس و باند وسط آسفالت نامناسبی دارد و شهرداری جوابگو نمی باشد و راه و شهرسازی هم جوابی نداده است. ممنون ازپیگیری های شما دوستان.

 

9292...0936: لطفا پیگیری کنید که چرا دانشگاه فرهنگیان یک سال ظرفیتش زیاد و اکثر ربطه های مجاز را پذیرش می کند ولی سال بعد ظرفیتش پایین و رتبه های خیلی پایین را پذیرش می کند، آیا با توجه به این روش داوطلبان باید یک سال در میان برای دانشگاه فرهنگیان شرکت کنند.

 

8820...0930: تعدادی از مردم یارانه هاشون را تو ثبت نام مجدد جهت کمک به دولت ثبت نکردند و اون موقع تخم مرغ شصت تومان  الان ششصد تومان شده است. برای ثبت نام مجدد راه حلی تعیین کنند، چون خودمون الان احتیاج به کمک داریم. منتظر پیگیری شما هستیم.

 

6190...0913: ما تاکسی‌داران فرسوده و در نوبت تعویض تاکسی که یک سال است در نوبت هستیم خواهش می کنیم یک بار هم درد و دل ما را هم از دولتمردان سوال کنید.

 

5214...0912: از روستایی از توابع شهرستان درود استان لرستان تماس می گیرم حدود 500 هکتار از زمین های کشاورزی روستای ما را به اسم منابع ملی گرفتند برای ساخت پرورش ماهی. لطفا پیگیری کنید.

 
برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید
 
 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار