مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان گفت:در سال جاری دو طرح خیابان‌سازی در منطقه هفت در حال اجرا است که بالغ بر دو میلیارد تومان اعتبار برای اجرا و تکمیل این خیابان‌سازی‌ها پیش‌بینی شده است.

علی‌اصغر شاطوری مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان در گفت و گو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، اظهارکرد: پروژه‌های شهرداری با وجود مشکلات اقتصادی در طی یکسال گذشته به انجام رسیده، اما لزوم اولویت‌بندی این پروژه‌ها غیرقابل اجتناب است.

وی در توضیح پروژه‌های در دست اجرای این منطقه گفت: در سال جاری دو پروژه خیابان‌سازی در منطقه هفت در حال اجرا است که بالغ بر دو میلیارد تومان اعتبار برای اجرا و تکمیل این خیابان‌سازی‌ها پیش‌بینی شده است.

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان ادامه داد: روند آزادسازی خیابان پوریای ولی در چهار سال گذشته با صرف هزینه ۱۰ میلیارد تومان به انجام رسیده است، عملیات احداث این خیابان نیز با صرف هزینه یک میلیارد تومان از ابتدای امسال آغاز و از هفته گذشته عملیات آسفالت‌کشی این خیابان در حال انجام است.

شاطوری عنوان کرد: پیاده‌رو سازی خیابان پوریای‌ولی نیز تا هفته آینده آغاز می شود و در فصل پاییز این خیابان به صورت رسمی به بهره برداری می رسد.

وی همچنین از احداث خیابان پرستار خبر داد و گفت: عملیات زیرسازی آسفالت این خیابان طی ۴۰ روز گذشته آغاز شده و ظرف یک هفته آینده آسفالت فاز اول این خیابان تکمیل می‌شود، برای احداث خیابان پرستار نیز بالغ بر یک میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان افزود: تکمیل پیاده‌روسازی خیابان کاوه که از سال گذشته آغاز شده تا امسال نیز ادامه دارد و تا مهرماه سال جاری به بهره‌برداری برسد.

شاطوری در خصوص پروژه‌های در حال انجام که هزینه آن کمتر از ۴۰۰ میلیون تومان برآورد شده است، گفت: محوطه‌سازی‌های پارک میخک در حال انجام است، همچنین پیاده سازی فاز چهارم پارک گلستان واقع در خیابان گلستان نیز ۸۰ درصد پیشرفت داشته است.

وی با اشاره به اجرای پروژه هایی برای مقابله با کم‌آبی گفت: احداث مخازن برای آبیاری فضای سبز با حجم ۷۵۰۰ متر مکعب در سال گذشته انجام شد و در سال جاری نیز عملیات ایستگاه پمپاژو فیلتراسیون این مخازن در حال انجام است، همچنین تکمیل پروژه کلکتور آب فضای سبز منطقه به منظور جمع‌آوری آب چاه‌های این منطقه در یک نقطه متقارن به منظور مقابله با کم‌آبی و حفظ فضای سبز این منطقه از شهر اصفهان برای امسال و سال‌های آتی در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: پروژه‌های فرهنگی همانند احداث کتابخانه از جمله طرح‌های اولویت بندی شده در سال جاری است.

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: هر ساله بودجه مصوب شورای شهر اصفهان با پیش‌بینی درآمد آن در ابتدای سال به شهرداری ابلاغ و با توجه به میزان درآمد شهرداری پروژه‌های پیش بینی شده در بودجه توسط کمیته تخصیص اولویت‌بندی و اجرا می‌شود.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.