معاون حمایت و سلامت کمیته امداد لرستان از پرداخت سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان حق بیمه تأمین اجتماعی پنج هزار و ۳۳۰ نفر از مددجویان تحت حمایت از ابتدای امسال تاکنون توسط کمیته امدادخبرداد.

 فاطمه فولادی، معاون حمایت و سلامت کمیته امداد لرستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ گفت: از ابتدای امسال تاکنون سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان حق بیمه تأمین اجتماعی پنج هزار و ۳۳۰ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد لرستان پرداخت‌شده است.

وی بابیان اینکه بیمه اجتماعی به‌منظور توانمندسازی مددجویان پرداخت می‌شود افزود: تاکنون ۱۵۱ نفر از مددجویان تحت حمایت بازنشسته و از تأمین اجتماعی خدمات دریافت می‌کنند.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد لرستان به مزایای بیمه برای زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح‌های اشتغال و خودکفایی اشاره کرد و ادامه داد: بیمه به‌منظور اطمینان دادن به افراد برای تأمین آتیه و ایجاد فضای مطمئن برای فعالیت‌های اجتماعی و اقتصادی است.

وی گفت: زنان سرپرست خانوار ۴۵ تا ۵۰ سال و مجریان طرح‌های اشتغال و خودکفایی ۱۸ تا ۵۰ سال مشمول پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی می‌شوند. وزنان تا ۵۵ سال و آقایان تا ۶۰ سال در صورت پرداخت حداقل ۱۰ سال بیمه بازنشسته و از تأمین اجتماعی مستمری دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/م

پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی مددجویان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.