همزمان با ماه محرم، تیزر معرفی کتاب «دو امام مجاهد» امام حسن و امام حسین(علیهماالسّلام) شش گفتار از حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مدّظلّه‌العالی) منتشر شد.

تیزر کتاب «دو امام مجاهد» شش گفتار از رهبر انقلاب منتشر شد+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ انتشارات انقلاب اسلامی همزمان با ماه محرم، تیزر معرفی کتاب «دو امام مجاهد» امام حسن و امام حسین(علیهماالسّلام) شش گفتار از حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای(مدّظلّه‌العالی) در تحلیل مبارزات سیاسی حسنین(علیهماالسّلام) را منتشر کرد.

کتاب «دو امام مجاهد» حاصل تدوین شش گفتار از آیت‌الله خامنه‌ای (مدّظلّه‌العالی) است که در سال‌های قبل از انقلاب ایراد شده است. خصوصیت مشترک این گفتارها این است که با یک رویکرد خاص به تحلیل مبارزات سیاسیِ امام مجتبی و اباعبدالله علیهماالسّلام پرداخته است. ایشان در این رویکرد، سیرۀ مبارزاتی حسنین علیهماالسّلام را در امتداد سیرۀ سیاسی پیامبر اعظم(صلی الله علیه و آله) و امیرالمؤمنین(علیه‌السّلام) مشاهده کرده‌اند.

تیزر کتاب «دو امام مجاهد» شش گفتار از رهبر انقلاب منتشر شد +فیلم                                تیزر کتاب «دو امام مجاهد» شش گفتار از رهبر انقلاب منتشر شد +فیلم

گفتنی است؛ نوع نگاه آیت‌الله خامنه‌ای در این شش گفتار، بسیار بدیع است، این در حالی است که ایشان در زمان ایراد این بیانات در سنّ 32 و 33 سالگی بوده‌اند.

در ادامه می‌توانید تیزر معرفی کتاب «دو امام مجاهد» از انتشارات انقلاب اسلامی را مشاهده کنید:

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.