معاون سیاسی و امینی استانداری ایلام گفت:در مواجهه با پدیده های اجتماعی باید از مباحث نظری خارج شد و برای حل مسائل آسیب های اجتماعی نیازمند هم افزایی دستگاه های اجرایی هستیم.

در مواجهه با پدیده های اجتماعی باید از مباحث نظری خارج شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام;نوذری معاون سیاسی و امینی استانداری ایلام در نشست تخصصی مطالعه کاربردی پدیده خودکشی در استان ایلام که با حضور دکتر علی اکبری رئیس دانشگاه ایلام، دکتر میرزایی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل امور اجتماعی استانداری، مدیرکل امور بانوان استانداری، مدیرکل بهزیستی استان و جمعی دیگر از مسئولان در دانشگاه ایلام برگزار شد، عنوان کرد: در مواجهه با پدیده های اجتماعی باید از مباحث نظری خارج شد و به فکر راهکار باشیم تا میزان آسیب های منتج از آن را کنترل کرده و کاهش دهیم.

وی در ادامه لازمه حل این مسائل را هماهنگی و همراهی نهادهای مختلف و از جمله مجموعه استانداری، مدیران اجرایی، دانشگاه ها، صاحب نظران و سازمان های مردم نهاد عنوان کرد و افزود:البته ارائه راه حل های علمی از طرف دانشگاه بعنوان نهاد علم در استان به دستگاه های اجرایی می تواند در این باره راهگشا باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام در بخش دیگری از صحبت هایش ادامه داد: برای شناسایی و برطرف کردن آسیب های اجتماعی در استان نیازمند همکاری و هم افزایی همه دستگاه های اجرایی هستیم.

وی در ادامه به ضرورت بالا بردن آستاته تاب آوری اجتماعی در استان اشاره کرد و یادآورشد: هم اکنون این آستانه در مناطق زاگرس نشین کمتر از دیگر مناطق کشور است و بایست برای مقاوم بودن در مقابل آسیب های اجتمایی به طرق مختلف این آستانه را بالا برد.

انتهای پیام/ د

صحبت های معاون سیاسی و امینی استانداری ایلام در نشست کاربردی پدیده خودکشی

برچسب ها: استانداری ، بهزیستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.