جان توشاک صبح امروز به همراه پسر و مدیر برنامه اش تبریز را به مقصد کشورش ترک کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جان توشاک سرمربی ولزی تراکتورسازی امروز صبح با پرواز ساعت 3:20 به وقت تبریز به همراه پسر و مدیربرنامه هایش عازم کشورش شد.

بعد از اتفاقات رخ داده در بازی جام حذفی تراکتورسازی برابر صنعت نفت آبادان و در گیری لفظی دژاگه و توشاک خبرهایی از اخراج سرمربی ولزی شنیده شد و حتی غیبت توشاک در تمرینات ، اخراج این مربی ولزی را قوت بخشید اما مدیر روابط عمومی تراکتورسازی اعلام کرد که او به علت استراحت کردن در تمرینات حاضر نشد. البته این مربی صبح امروز به همراه پسر و مدیربرنامه هایش تبریز را ترک کرد تا جدایی اش از این تیم تبریزی محتمل به نظر برسد. 

طبق برنامه قرار بود جلسه ای امروز میان اسدی مدیر عامل تراکتورسازی با توشاک برگزار شود که به علت حضور نداشتن این مربی ولزی جلسه لغو شد. البته مدیر روابط عمومی تراکتورسازی باز هم اخراج توشاک را تکذیب و بیان کرد زنوزی مالک باشگاه قرار است وضعیت این مربی را مشخص کند. 

گفتنی است محمد تقوی تا زمان مشخص شدن سرمربی جدید هدایت تیم تراکتورسازی را برعهده می گیرد. 


بیشتر بخوانید: 

احتمال جدایی جان توشاک از تراکتورسازی

زنوز: اخراج توشاک صحت ندارد/ اشکان دژاگه توبیخ نمی شود

تراکتورسازی تبریز ۳ (۳) - (۴) ۳ صنعت نفت آبادان / شکست شاگردان توشاک در پنالتی‌ها / بازگشت فوق العاده آبادانی‌ها با درخشش کرار و جاناتان


انتهای پیام/ 

جان توشاک تبریز را ترک کرد 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار