براساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی امروز در غالب مناطق کشور جوی پایدار و آسمانی صاف پیش بینی می شود.

جوی پایدار و آسمانی صاف در اغلب مناطق کشور/کمینه دمای پایتخت 23 درجه سانتی گراد + جدولبه گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز در غالب مناطق کشور جوی پایدار و آسمانی صاف پیش بینی می شود و از بعدازظهر امروز بانفوذ جریانات شمالی بارش پراکنده در سواحل دریای خزر شروع می شود.

روز سه شنبه در سواحل دریای خزر بارش باران و وزش باد پیش‌بینی می‌شود و از بعدازظهر در شمال غرب، غرب، ارتفاعات البرز، دامنه‌های جنوبی و مرکزی زاگرس افزایش ابر، رگبار پراکنده و رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

روزهای چهارشنبه و پنج شنبه در شمال غرب، غرب، ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی و مرکزی زاگرس، مناطق ازشمال شرق، ارتفاعات و دامنه‌های البرز رگبار باران با احتمال رعد و برق ووزش باد پیش‌بینی می‌شود.

از چهارشنبه تا آخر هفته در نواحی شرقی کشور به ویژه در منطقه زابل وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود که در منطقه زابل گرد و خاک، کاهش کیفیت هوا و دید افقی رخ خواهد داد و از سه شنبه تا آخر هفته جاری کاهش دما بین 5 تا 8 درجه در استان های ساحلی دریای خزر رخ خواهد داد.

انتهای پیام/

آخرین وضعیت آب و هوای کشور در 26 شهریور ماه

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار