مدیرفنی سابق استقلال تهران گفت: برتری استقلال مقابل السد و صعود به نیمه نهایی جام حذفی سخت، اما شدنی است.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بهتاش فریبا  مدیرفنی سابق استقلال تهران درباره دیدار برگشت تیم های السد قطر و استقلال ایران در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: استقلال با روحیه خوبی به قطر رفته است اما السد با توجه به برتری ۳ بر یک در بازی رفت و بازی در خانه، شرایط راحت تری برای صعود دارد. کار استقلال برای صعود بسیار سخت اما شدنی است.

فریبا: صعود استقلال به دور بعدی لیگ قهرمانان شدنی است/ این تیم دهم هم نمی‌شود

السد پول دارد و استقلال غیرت

او ادامه داد: استقلال و السد از لحاظ امکانات و زیرساخت تفاوت های زیادی با هم دارند به شکلی که مبلغ قرارداد یک بازیکن حریف اندازه کل بودجه باشگاه استقلال است. با این وجود بازیکنان ما غیرت دارند و سال گذشته با بازی غیرتمندانه توانستیم السد را شکست دهیم. اگر هم قرار است برابر این تیم بازنده باشیم، سربلند از زمین بیرون بیاییم.

اگر هواداران شعار "بازیکن بی غیرت" را تکرار کنند، استقلال دهم هم نمی شود

پیشکسوت تیم استقلال درباره عملکرد وینفرد شفر در فصل جاری گفت: باید قبول کنیم شفر تاکنون در این فصل نتایج خوبی نگرفته اما نباید هواداران حمایتشان را از این مربی قطع کرده و اشتباه فصل گذشته را مرتکب شوند. اگر به علیرضا منصوریان فرصت می دادیم بدون شک وضعیت استقلال را درست می کرد. شنیدم هواداران در بازی با السد به بازیکنان لقب بی غیرت داده اند. درصورت ورود به این فاز مطمئن باشید استقلال در لیگ برتر دهم هم نمی شود. شفر فصل گذشته اثبات کرد توانایی جمع و جور کردن تیم را دارد و باید هواداران صبور باشند.

ناراحتم حضور بازیکنان خارجی فرصت بیشتر بازی کردن را از جوان هایی چون آقایی و صیادمنش گرفت

او ادامه داد: شاید برخی بازیکنان جدید استقلال کیفیت مناسبی نداشته باشند اما در نیم فصل فرصت جا به جایی وجود دارد. جوان های خوبی مانند اللهیار صیادمنش و سجاد آقایی اکنون در استقلال عضویت دارند و تنها ناراحتی من این است که با حضور بازیکنانی چون الحاجی گرو و نیومایر به جوان ها فرصت بازی کمتری داده می شود.

تغییر مدیریت به سود استقلال است

فریبا درباره تفاوت عملکرد مدیریت جدید استقلال با مدیر قبلی این باشگاه گفت: شرایط هر دوره مدیریتی متفاوت است. از نظر من افتخاری در استقلال زحمت کشید اما فتحی مدیر جوان تری است که به قوانین اطلاع بیشتری دارد. هرچند در زمان مدیران قبلی قراردادهای بدی با مامه تیام و مجید حسینی بسته شد اما فتحی برای صدور رضایت نامه آنها پول خوبی گرفت و این امر نشان می دهد روی مسائل فوتبالی اشراف کامل دارد. نیروهای باشگاه از زمان حضور فتحی جوان تر شده اند و اعضای کمیته فنی هم از پیشکسوتان دهه ۶۰، ۷۰ و ۸۰ هستند. نفر جوان ایده و جسارت بیشتری دارد و این تغییر مدیریت به سود استقلال است. البته باید ضمانت اجرای تصمیم های کمیته فنی مشخص شود چراکه نفرات به روزی عضو کمیته فنی شده اند.

برای دریافت مطالباتم از استقلال شکایت نکردم

او درباره مطالباتش از باشگاه استقلال اظهار داشت: من از استقلال طلب دارم اما طبق صحبتی که با فتحی داشتم قرار شد همانگونه که پول سایر طلبکاران را دادند مطالبات من هم پرداخت کنند. البته برای دریافت پولم شکایت نکرده ام.

کل دنیا برای جایی که نیاز به فعالیت بیشتری دارد از نیروی جوان استفاده می شود

مدیرفنی سابق باشگاه استقلال درباره تصویب قانون ممنوعیت حضور بازنشستگان در دستگاه های دولتی و احتمال خداحافظی برخی مدیران از فوتبال گفت: من قانون گزار نیستم و نمی توانم درباره مسائل مدیریتی هم حرف بزنم اما در کل دنیا جایی که نیاز به فعالیت بیشتری دارد از نیروهای جوان استفاده می شود و آن مدیر جوان هم می داند باید افراد باتجربه ای را به خدمت بگیرد تا از تجربه آنها و قدرت جوانی خودش استفاده کند. در هر صورت حضور نیروهای جوان به سود فوتبال است.


بیشتر بخوانید:

نظر سنجی/ دلیل شکست استقلال مقابل السد قطر چه بود؟

چشمی: فردا با تمام توان می‌جنگیم، چون باشگاه استقلال از قدرت‌های بزرگ آسیاست

شفر: باید بهترین عملکرد ممکن را به نمایش بگذاریم/در تفکر و فلسفه من تسلیم شدن معنا ندارد


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار