ملی پوش تیم ملی وزنه برداری گفت: در جریان اردوی تیم ملی پیش از مسابقات جهانی از ناحیه کمر دچار آسیب دیدگی شدم و همین امر موجب شد تا با اجازه کادر فنی اردو را ترک کنم.

 علی مکوندی ملی پوش تیم ملی وزنه برداری در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیتش اظهار داشت: با توجه به اینکه اردوی تیم ملی وزنه برداری به منظور حضور در رقابت های جهانی عشق آباد از هفته گذشته شروع شده است اما با این وجود متأسفانه در چند روز اول اردو دچار آسیب دیدگی شدم. از ناحیه کمر مصدومیت داشتم و همین امر باعث شد تا اردو را ترک کنم. البته در هنگام خروج از اردو این موضوع را به اطلاع خورشیدی مربی تیم ملی رساندم که او هم بدون هیچ گونه مشکلی اجازه خروج من از اردو را داد، چرا که اگر با این شرایط در اردو می ماندم، آسیب دیدگی ام تشدید می شد.

او در مورد اینکه گفته می شود  با سرمربی تیم ملی دچار مشکل شده و همین امر باعث شده تا او اردوی تیم ملی را ترک کند، گفت: این صحبت های دوستانی که این طور مسائل را بیان می کنند به دور از واقعیت است صحت ندارد. اینکه می گویند من اردو را به بهانه اختلاف با سرمربی تیم ملی ترک کرده ام را تکذیب می کنم و تنها عاملش این بوده که به دلیل مصدومیت مجبور شدم از ادامه حضور در تمرینات تیم ملی صرف نظر کنم. هر چند که با توجه به حذف شدنم در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا  ، برخواه هنوز هم از من دلخور است و او اخلاقیات خودش را دارد، اما با این حال برای او و سایر ملی پوشان در مسابقات جهانی عشق آباد آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم ضمن کسب نتایج خوب سربلند به کشور بازگردند. شک ندارم که برخواه می تواند در ترکمنستان کاری کند کارستان!

مکوندی در ادامه درباره اینکه چقدر به حضور در المپیک 202 توکیو  امیدوار است، پاسخ داد: با توجه به اینکه از طرف فدراسیون جهانی تنها 2 سهمیه به ایران تعلق گرفته با حضور نفرات مدعی چون سهراب مرادی، کیانوش رستمی، سعید علی حسینی و علی هاشمی کار بسیار دشوار است اما با این حال تمام تلاشم را به کار می گیرم تا با ثبت رکوردهای آیده آل یکی از مسافران اعزامی به توکیو باشم.

ملی پوش تیم ملی وزنه برداری در پایان اظهار داشت: با توجه به اینکه ما سال گذشته توانستیم برای نخستین بار به عنوان قهرمانی جهان برسیم سطح توقعات از ما بالا رفته است اما با وجودی که خودم نمی توانم به دلیل آسیب دیدگی در این رقابت ها حضور یابم اما از صمیم قلب دعا می کنم تا ملی پوشان دوباره بتوانند به مقام نخست برسند، دل مردم کشورم را شاد کنند.


بیشتر بخوانید:

رستمی از تیم ملی وزنه برداری کنار گذاشته شد

حذف مکوندی در دسته 85 کیلوگرم

مکوندی:کار سختی دارم اما ناامید نیستم


انتهای پیام/

اظهارات مکوندی درباره ترک اردوی تیم ملی وزنه برداری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار