رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ برتر کشورمان گفت: از هواداران تیم پرسپولیس ایران تقاضا دارم در لیگ قهرمانان آسیا قوانین را رعایت کنند.

فتاحی:از هواداران پرسپولیس می خواهم تا در دیدار برابر الدحیل رعایت کنندبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید فتاحی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ برتر کشورمان گفت: روز دوشنبه ۲۶ شهریور ۲ دیدار مهم تیم‌های لیگ برتری کشورمان با حریفان آسیایی برگزار خواهد شد. آرزو داریم هر ۲ تیم کشورمان صعود کنند و دربی میان تیم‌های استقلال و پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را برگزار کنیم.

فتاحی ادامه داد:امیدواریم با صعود هر ۲ تیم ایران ۲ دربی آسیایی برای اولین بار میان پرسپولیس و استقلال برگزار کنیم. با صعود سرخابی‌ها به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸، ۲ دیدار زیبا میان نمایندگان کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی برگزار خواهیم کرد.

فتاحی درباره دیدار تیم الدحیل قطر و پرسپولیس ایران در ورزشگاه آزادی گفت: از هواداران تیم فوتبال پرسپولیس می‌خواهم تا رعایت کنند و اگر دیدند کسی سنگی را پرتاب کرده و یا ترقه، وسایل دودزا و ... دارد به سرعت به پلیس اطلاع داده تا با این قبیل افراد برخورد جدی شود.

فتاحی در پایان گفت:۸۰ هزار نفر تماشاگر برای تماشای دیدار در ورزشگاه آزادی حاضر خواهند شد و ممکن است نزدیک به ۵۰ نفر از بین برنده نظم در بین آن‌ها حضور داشته باشد. برخی از این افراد نیز ممکن است پولی را گرفته و به عمد چنین کاری را انجام دهند و به ضرر تیم پرسپولیس عمل کنند. ما باید به مسئولین نیروی انتظامی آن‌ها را معرفی کنیم و شاهد اتفاقات ناگوار نباشیم.


بیشتر بخوانید: زمان قرعه کشی مرحله یک هشتم جام حذفی فوتبال

فتاحی: کمبود زیر ساخت‌های ورزشگاه تختی انزلی دلیل درگیری در شهرآورد گیلان بود

فتاحی: اختصاص ۱۰ درصد ظرفیت ورزشگاه به هواداران میهمان در دربی مطابق استاندارد‌های فیفا است


انتهای پیام/

آخرین اخبار تیم فوتبال پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار