مدیر اجرایی نساجی مازندران گفت: بلیت‌های الکترونیکی بازی های خانگی تیم به صورت آزمایشی به فروش می‌رسد.

محمد کاظمی مدیر اجرایی تیم نساجی مازندران در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: برای اولین بار بلیت بازی های خانگی تیم فوتبال نساجی مازندران به صورت الکترونیکی در مرحله آزمایشی به فروش می‌رسد، در آستانه بازی با تیم شاهین لردگان در چهارچوب رقابت های جام حذفی کشور این سیستم از هم اکنون آغاز به کار کرده است.

کاظمی ادامه داد: سعی ما بر این بوده است که یک کار فرهنگی، ورزشی انجام دهیم و بلیت‌های کاغذی را از بازی های تیم حذف کنیم،در صورت موفقیت این اقدام می‌توان گفت در مصرف بی رویه کاغذ صرفه جویی و همچنین از اتلاف وقت جلوگیری می‌شود.

مدیر اجرایی تیم فوتبال نساجی بیان کرد: اگر فردی هم تاکنون به هر دلیلی نتوانسته وارد سامانه شود و بلیت بازی را تهیه کند،از طریق افرادی که مقابل ورزشگاه وطنی قائمشهر حضور خواهند داشت با در دست داشتن کارت ملی میتواند بلیت بازی را تهیه کند.

تیم نساجی اولین تیمی است که بلیت هایش تمام الکترونیک به فروش می رسد

کاظمی ادامه داد: ما اولین تیمی هستیم که بلیت بازی ها را به صورت تمام الکترونیک در اختیار هواداران قرار می‌دهیم چرا که این موضوع در ورزشگاه آزادی هم بوده اما بلیت‌های کاغذی در کنار بلیت الکترونیکی ارائه می‌شد ولی ما بلیت فروشی را به صورت تمام الکترونیک پیگیری می‌کنیم.

او افزود: امروز برای هماهنگی با مسئولان ورزشگاه ، ماموران یگان ویژه و بسیاری دیگر از نیروها برای فراهم کردن همه امکانات فروش بلیت الکترونیکی در محل ورزشگاه جلسه‌ای خواهیم داشتیم تا هوادارانمان با خیال راحت برای خرید بلیت از مقابل استادیوم وطنی اقدام کنند.البته نیاز به یک سری اتاقک ها برای قرار دادن سرورهای اینترنتی داریم که درحال پیگیری هستیم.
کاظمی اظهار کرد: هیچگونه تبلیغات داخل شهری برای این موضوع اتفاق نیفتاده است اما اطلاع رسانی از طریق شبکه‌های مجازی مانند اینستاگرام و کانال‌های خبری تیم انجام شده است.


بیشتر بخوانید:

اصفهانیان:طبق گزارش ناظر داوری، اشتباه تاثیرگذاری در بازی پرسپولیس و نساجی رخ نداد

هاشمی نسب: مقابل پرسپولیس مستحق باخت نبودیم/ فحاشی تماشاگران برای من اهمیتی ندارد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار