رئیس­ فروشندگان دستگاه‌های مخابراتی و گوشی تلفن همراه از ترخیص ۵ هزار گوشی تلفن همراهِ یک شرکت وارد کننده قدیمی دارای مجوز خبر داد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ترخیص ۵ هزار گوشی تلفن همراه از گمرک، رئیس­ فروشندگان دستگاه‌های مخابراتی و گوشی تلفن همراه کشور، با اشاره به انتظار 6 ماهه تلفن های همراه در گمرکات کشور افزود: طبق اعلام وزارت ارتباطات بیش از 600 هزار دستگاه تلفن همراه در گمرکات کشور دپو شده است که در­یک هفته گذشته تعداد محدودی از این گوشی ها ترخیص شده است.

وی با اشاره به نامه نگار ی اتحادیه با سازمان حمایت از تولید کننده و مصرف کننده برای تعیین تکلیف این گوشی ها گفت: از زمان ترخیص این کالا هنوز سازمان حمایت قیمت گذاری تلفن هارا برای عرضه به بازار اعلام نکرده است.

رئیس­ فروشندگان دستگاه های مخابراتی و گوشی تلفن همراه ادامه داد: این تلفن های همراه با ارز آزاد وارد کشور شده است و سازمان حمایت با در نظر گرفتن هزینه های انجام شده برای واردات باید تعیین نرخ کند.


بیشتربخوانید:بازار تلفن همراه تا هفته آینده به تعادل می‌رسد 


محبی با بیان اینکه بازار تلفن همراه نیازمند عرضه سالانه 12 تا 14 هزار دستگاه تلفن همراه است گفت: امیدوارم با ترخیص گوشی های مانده در گمرک و صدور اجازه فروش کالاهای ترخیص شده بازار تلفن همراه آرام شود.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

انتهای پیام/

ترخیص ۵ هزار گوشی تلفن همراه از گمرک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.