معاون سیاسی دادستان مرکز خراسان رضوی از محکومیت یک جاسوس در مشهد خبر داد.

دستگیری بک جاسوس در مشهد / محکومیت به ۷ سال حبسبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ قاضی حسن حیدری معاون سیاسی دادستان مرکز خراسان رضوی گفت: چندی پیش فردی به اتهام جاسوسی در خراسان رضوی دستگیر شد.

وی افزود: پس از تحقیقات تکمیلی جرم این فرد قطعی و در دادگاه به ۷ سال حبس محکوم شد.

وی ادامه داد:  از مدت ها قبل سربازان گمنام امام زمان (عج) در راستای فعالیت های اطلاعاتی به سرنخ ها و اخباری دست یافتند که نشان می داد مرد میان سالی که به یکی از کشورهای همسایه رفت و آمد می کند درحال جاسوسی برای یکی از کشورهای متخاصم جمهوری اسلامی است.
 

با توجه به اهمیت موضوع بلافاصله گروه‌های اطلاعاتی با دستور از سوی رئیس کل دادگستری خراسان رضوی به تجزیه و تحلیل اخبار دریافتی پرداختند و این مهره فریب خورده را زیر چتر اطلاعاتی خود گرفتند.

حیدری  گفت: با جمع آوری اسناد، این مرد ۶۰ ساله با شگردهای خاص اطلاعاتی به سوی اهداف نظام جمهوری اسلامی هدایت شد و این فرد جاسوس زیر ذره بین اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) قرار گرفت و در یک عملیات غافلگیری دستگیر شد.
 

متهم در شعبه هشتم دادگاه انقلاب اسلامی پس از برگزاری چندین جلسه محاکمه به تحمل ۱۰ سال زندان محکوم شد. با اعتراض متهم به رای صادره، پرونده وی به دادگاه تجدیدنظر استان خراسان رضوی ارسال شد که در نهایت قضات دادگاه تجدیدنظر با توجه به اوضاع و احوال متهم و برخی مسائل دیگر مدت زندان وی را به هفت سال کاهش دادند که این رای قطعی و لازم الاجراست.

 

انتهای پیام/ی

 

دستگیری جاسوس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.