استاندار اصفهان بر ضرورت مدیریت و جذب هوشمندانه کلیه ظرفیت‌های مردمی استان اصفهان جهت تسریع در بازسازی عتبات عالیات و ایجاد تسهیلات برای رفاه زائران قبور مطهر ائمه اطهار(ع) تأکید کرد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، محسن مهرعلیزاده استاندار اصفهان در دیدار با رئیس و اعضای ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اصفهان ، با اشاره به سوابق طولانی محبت و ارادت مردم ولایت‌مدار استان اصفهان به ائمه طاهرین ، بر ضرورت مدیریت و جذب هوشمندانه کلیه ظرفیت‌های مردمی استان جهت تسریع در بازسازی عتبات عالیات و ایجاد تسهیلات برای رفاه زائران قبور مطهر ائمه اطهار علیهم السلام تاکید کرد.

در این دیدار ، مصطفی نوریان رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات، گزارشی از نذور جمع‌آوری‌شده در سطح استان اصفهان و اقدامات شاخص خیران و ستاد بازسازی جهت تجهیز اماکن متبرکه در کشور عراق ارائه داد.

وی از برپایی 67 موکب جهت ارائه اسکان و تغذیه در ایام زیارتی اربعین حسینی خبر داد و ابراز امیدواری کرد : با همکاری کلیه مبادی ذیربط استان اصفهان ، امکان پذیرایی از 60 هزار زائر اربعین حسینی در مرزها و داخل کشور عراق فراهم شود.

استاندار اصفهان همچنین در دیدار با اعضای دفتر هیأت اجرایی جمعیت دفاع از ملت فلسطین با ایشان ضمن اعلام آمادگی برای حمایت از نشر معارف فلسطین و قدس به عنوان یادگار سیاسی حضرت امام خمینی(ره) در سطح استان اصفهان تأکید کرد : امام خمینی(ره) 4 دهه پیش به خوبی خطر رژیم صهیونیستی علیه کشورهای منطقه خصوصاً ملت ایران را شناختند و در این راستا هشدار دادند.

وی اذعان داشت : سیاه‌نمایی‌ها و تحرکات اخیر علیه جمهوری اسلامی ریشه در طراحی‌های صهیونیسم دارد که باید با هوشیاری با آن مقابله کرد.

فاطمه مرتضوی‌فر دبیر جمعیت دفاع از ملت فلسطین در استان اصفهان نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی در خصوص فعالیت‌های این دفتر طی یک سال گذشته ، حمایت همه نهادها و دستگاه ها از فعالیت‌های مردمی این دفتر در سطح استان اصفهان را خواستار شد.

انتهای پیام/م

ضرورت جذب ظرفیت‌های مردمی برای تسریع در بازسازی عتبات عالیات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.