معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان از راه‌اندازی دو کلینیک ویژه گردشگری سلامت در آبادان و خرمشهر خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛دکتر حجت‌الله جانبی معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان با اشاره به اقدامات انجام شده در خصوص رونق توریسم‌درمانی و سفر بیماران عراقی جهت درمان به منطقه گفت: در حوزه کار در توریسم ‌درمانی و هدایت مسافران خارجی به مراکز درمانی آبادان و خرمشهر، در ابتدا مُصر هستیم که بیماران اهل شهرهای آبادان و خرمشهر در پروسه درمان دچار مشکل نشوند و امکان درمانشان تامین باشد .

وی افزود: در این راستا کلینیک ویژه گردشگری سلامت در آبادان راه‌اندازی شده و احتمالا بعد از دهه نخست محرم افتتاح می‌شود. همچنین در آینده‌ای نزدیک، کلینیک ویژه گردشگری سلامت در خرمشهر راه‌اندازی خواهد شد.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: همچنین بخش‌های "بستری" گردشگری سلامت در آبادان و خرمشهر آماده پذیرش بیماران هستند، اما هنوز به بهره‌برداری نرسیده‌اند.

جانبی ادامه داد: همچنین با شرکت‌هایی که راهنمایی مسافران و بیماران خارجی را بر عهده دارند، قراردادهایی منعقد شده است تا بیمارانی که جهت درمان از طریق خوزستان به ایران وارد می‌شوند را به در مراکز درمانی شهرهای آبادان و خرمشهر راهنمایی کنند.

انتهای پیام/ د

راه‌اندازی دو کلینیک  گردشگری سلامت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.